Missä suomalaiset sinkkumiehet käyvät viikonloppuisin?
Tuntuu, että ainakin Helsingin yöelämä on täynnä muunmaalaisia.
Kommentit (49)
Olen 300km päässä mökillä, tuntuu että yöelämä on täynnä muunmaalaisia niin ei huvita olla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaa ja runkkaa yksin kotona.
Kuvaa pitkälti omaakin viikonloppuani.
Mökillä. Kalastelen ja lämmitän saunaa.
Sielu lepää.
Onko aloittaja är-sisti kun tuollaisia kyselee?
Pyöräilen, kuntoilen kotona, teen hyvää ruokaa, ohjelmoinnin ja elektroniikan lomassa. Ei olisi naiselle edes aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Helppoa ja mukavaa. Tinderissä sitten sovin treffit viikolle 👍 Baarit on jo niin nähty.
M31
Lähiöbaareissa. Pari kaveria mukaan ja bilistä pelaamaan. Tai katsovat screeniltä urheilukisoja. Siitä on hyvä yöllä kävellä kotiin ja säästyy taksirahat. Ja siis ihan tavallisia työssäkäyviä tai opiskelevia sinkkumiehiä, ei mitään pitkäaikaistyöttömiä alkoholisteja, vaikka on lähiöbaareissa niitäkin. Ei jengi viitsi enää lähteä keskustoihin, kun Tinderit ja muut on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai, en tiedä. Ehkä olenkin. Haluaisin suomalaista miesseuraa.
Ei aika mennyt koskaan enää palaa. Miksi juuttua vanhaan kun keskustan baarit on pilattu.
Jos olet juoppo niin ei ainakaan mun mökille kannata tulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet juoppo niin ei ainakaan mun mökille kannata tulla.
No en ole juoppo. En absolutistikaan, mutta yleensä olen limulinjalla.
Pitkä parisuhde päättyi vähän yli vuosi sitten ja nyt on tunne, että uusi saisi syntyä. Tuntuu vaan, ettei mielenkiintoisia miehiä tapaa missään. Ikä tietysti vaikuttaa (olen vähän yli 30).
Muunmaalaiset eivät kiinnosta. Haluaisin suomalaisen. Omat harrastukset ovat yksilölajeja, joten ei niistäkään löydy.
Ei ihmiset enää käy baareissa ja 3kymppiselle miehelle niissä on liian nuorta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai, en tiedä. Ehkä olenkin. Haluaisin suomalaista miesseuraa.
En nyt tiedä haluanko naista elämääni. Minulla on kaikki asiat hyvin; talot, autot, mökit, rahaa... Naisen ottaminen näihin kuvioihin toisi vain häslinkiä. En usko, että se parantaisi elämäni laatua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset enää käy baareissa ja 3kymppiselle miehelle niissä on liian nuorta porukkaa.
No mutta missä he sitten käyvät...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla jo mainittu. Eli ei missään. Ovat kotonaan.
Pitääkö käydä jossain jotta olisi olemassa?
Käyn iltaisin tähtiä katsomassa, mutta auttaako se sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla jo mainittu. Eli ei missään. Ovat kotonaan.
Joo-o. Eli joku Tinder voisi sitten käydä heidän tapaamiseen. Harmi vaan, ettei kiinnosta tuollaiset yhtään :( Haluan tavata "livenä" alusta alkaen. Kotihiiri olen itsekin, mutta kyllästynyt yksinoloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä, mökillä, harrastuksissa, ovat kotona ja välillä käyvät lähiöbaarissa.