Sinä joka olet kyllästynyt baareihin
Millaisissa baareissa kävit ja mitä yleensä teit? Itse kyllästyin jo parikymppisenä yökerhoihin ja tanssimiseen, mutta jossain istuskelupaikoissa yhä viihdyn jos ollaan vain kavereiden kesken. T: nainen, 30
Kommentit (9)
Aloin käymään baareissa 28-vuotiaana, nyt olen hieman päälle nelikymppinen. Ei voi sanoa että olisin kyllästynyt niihin, en vain viitsi enää maksaa riistohintoja.
En kyllästy varmaan koskaan baareihin, sieltä saa naisia. T. M40
Lopetin joskus 25-vuotiaana.
Toki joskus satunnaisesti sen jälkeenkin käynyt.
Lähinnä discoja/yökerhoja.
Kävin pari kertaa baarissa ja katsoin että jumalauta mitä rupusakkia ja mähän en rahojani tällaiseen pskaan kuluta.
Tampereen rokki- ja poppihenkisissä "yökerhoissa" tuli ysärillä notkuttua. Ettäkö mitä niissä tein? Lähinnä kittasin tupla-absintteja ja menetin muistini.
En ole käynyt elämässäni baareissa kuin varmaan jotain noin 20 kertaa. Nyt olen keski-iässä. Nuorena yökerhot oli inhottavia kun olis pitänyt pukeutua ja meikata ja katottiin kieroon jos ei tehnyt niin.
Pubityyppinen paikka kivempi, mutta kaikkialla musiikki soi liian kovaa. On tosi rasittavaa kun ei kuule puhetta. Nykyään ei kai onneksi enää tupakansavua, mutta melua yhä. Viime baarikerrasta noin 14 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa baareissa kävit ja mitä yleensä teit? Itse kyllästyin jo parikymppisenä yökerhoihin ja tanssimiseen, mutta jossain istuskelupaikoissa yhä viihdyn jos ollaan vain kavereiden kesken. T: nainen, 30
Niin nytt tuijootatt suuu mutrussa, nenä nyrpeenä ja otsa kurtuuilla etttä pahuus viekköön vielääkäään yhtään kypsäää tomaattiaa.
Olin 18, totesin että säälittävää sakkia ja lähdin pois enkä ikinä palannut. Nykyään katson alaspäin tätä meidän nelikymppisten epäonnistujien sukupolvea joka on tilastollisesti täynnä näitä alkoholisteja, jotka ei saa edes lapsia tehtyä.