Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin hiustyyli kautta aikojen?

Vierailija
15.09.2018 |

Jos nyt unohdetaan itsestään selvät vastaukset eli ananas ja sivusiili, niin mikä on mielestäsi kaikkien aikojen noloin hiustyyli?

Kommentit (163)

Vierailija
81/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin mummoilla olen nähnyt siniset hiukset 👻

Yli 30vuotiailla platina blondi alkaa olemaan aika järkyttävän /halvan näköinen. Varsinkin jos sellainen tosi ohut tukka yök!

Ihan lyhyt kananperse/rekkalesbo myös hirveä!

Myös vanhemmilla naisilla joskus harmaa ohut pitkä tukka 😰😐

Miehillä/pojilla kalju on pahin,tai siili.

Tulee mieleen venäläinen katulapsi

Vierailija
82/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä punaiset hiukset sliipattu taakse.

Tarkoitatko Kristofer Hivjun hiusmallia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manbun on seksikäs.

Naurettavan näköinen homotukka se on.

Vierailija
84/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sellainen, ettei ole vaan puoleen vuoteen käynyt parturissa? Ei kuitenkaan normaalit pitkät hiukset vaan lyhyistä puoli vuotta eteenpäin?

Vierailija
85/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan toi 80- luvun takatukkajuttu. Jokakerta naurattaa katsoa vanhoja koulukuvia itsestä  niskassa kunnon piiska ja päältä hiukset muotovaahdolla pystyssä. Eikä silti tuo 90- luvun alun kypärä/ terskanpää keskelläpäätäjakaus tyylikäkään virnuilematta kattele. Onneksi löysin Grungen ja annoin tukan kasvaa sen jölkeen.

Vierailija
86/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsatukkapermis. Ei ole tän voittanutta eikä tule olemaan.

Juuri näin. Tämän olin tulossa sanomaan.

Vierailija
87/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä skunkkitukan mollausta. Itselläni oli sellainen 00-luvulla ja se oli ihan hyvän näköinen. Senkin voi toteuttaa eri tavalla - hyvin tai huonosti. Värien täytyy sulautua luontevasti toistensa sekaan, että lopputulos on hyvä.

Huono skunkkitukka: https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/web/2013/10/17/pia_thu…

Hyvä skunkkitukka: https://www.hairfinder.com/hairquestions/goth-girl.jpg

Vierailija
88/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetehty kampaus: sivusuortuva rullattu pyöreäksi korvan kohdalle ja hiuskammalla kiinnitetty, molemmin puolin päätä, otsatukka käännetty alaspäin kihartimella, tällä tyylillä saatiin takatukka ilmiö. Aivan kauhee, mä olin ihan ylpeä kampauksesta. Korvapuusti korvien yläpuolella. Periaatteessa boheemina versiona pitkässä tukassa vois toimiakin.

En tajunnut yhtään! Mieleen tulee vaan prinsessa lean, star wars, ne korvapuustinutturat korvien päällä. Siis mitä oikein tarkoitat? Selittäkää mulle ja antakaa kuvakin

Vierailija
89/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ananastukka ja sivusiili?

Vierailija
90/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä skunkkitukan mollausta. Itselläni oli sellainen 00-luvulla ja se oli ihan hyvän näköinen. Senkin voi toteuttaa eri tavalla - hyvin tai huonosti. Värien täytyy sulautua luontevasti toistensa sekaan, että lopputulos on hyvä.

Huono skunkkitukka: https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/web/2013/10/17/pia_thu…

Hyvä skunkkitukka: https://www.hairfinder.com/hairquestions/goth-girl.jpg

Lol. Ainoa ero tuossa on nätti nuori nainen vs perus keski-ikäinen nainen. Tukka on ihan yhtä ruma molemmilla.

Vierailija
91/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valita. Kärjessä kuitenkin kouvolatukka, etujeejee, takatukka, terskatukka ja 2000-luvun geelisiilikampaus.

Vierailija
92/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minäpä vanhana ämmänä listaan kauheimmat tukkani ikinä:

- koko pää täynnä pikkulettejä ala rasta (kulttuuriomiminen, mitä se on?)

- pallotupeeraus a la 60-luvun alku (mun dusty springfield ja tyttöbändi kausi)

-kaksivärisyys (useammankin kerran, aina yhtä hirveä)

-ylilaitettu, räikeän mustaksi värjätty kananperse (toi aatami lampertti itse asiassa muistuttaa minua nuorena)

-keskipääjakaus polkassa (eisssaata...)

Sitä vastoin mulle sopi helkatin hyvin taitavasti leikattu takatukka, kasaripermis näytti taivaalliselta mun paksussa pitkässä tukassani, kun muistaa vain leikkauttaa tukkaan kerroksia, jotta vältytään pyramidi-efektiltä ja käyttää tarpeeksi isoja rullia, jotta vältytään puudeli-efektiltä. Samoin aivan lyhyt 60-luvun tyylinen twiggy-j. seberg-mia farrow -tukka sopi hyvin. Samoin aikoinaan sininen, lyhyt punk-tukka.

Nimimerkillä Lastenlasten kanssa digitoidaan vanhoja valokuvia ja nauretaan ja ihmetellään

Vierailija
93/163 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lihavista naisista.

Vierailija
94/163 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa oli muotia leikata hiukset voimakkaasti kerroksittain. Nauroin just yhtä sen ajan kuvaa, jossa minulla ja kavereilla on kaikilla tollanen leikkaus ja ihan hirveä monivärjäys (palkkiraidat, voimakkaasti eri värinen osio edessä yms.)... Lyhyimmät hiukset päällä oli sellasta 10 cm luokkaa, välissä polkkamittainen kerros ja pisimmät hiukset sellaset ohuet haivenet. Aivan järkyttävät.

Haisunäätätukka oli kova juttu, mullakin oli joskus 2005 ehkä. Jossain landella tätä näkee edelleen, ja onhan tuo tyyli kai yrittänyt jotain uutta tulemistakin nyt.

Harmaavillitys on toivottavasti ohi. Harmahtava kylmä blondi on monelle ihan ok, mutta sellanen hopeanharmaa näyttää vaan tunkkaselta.

Yleisesti kaikkien aikojen inhokki on se halvan näköinen markettipunainen tai -burgundi, jota näkee joka toisen Prisma-mamman päässä. Erittäin harvalle sopii, näyttää halvalta ja tekee naaman oudon väriseksi.

Vierailija
95/163 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä mullet tai juiceleskinen, naisilla punainen/monivärinen kouvolatukka.

Vierailija
96/163 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkirinkilä, eli munkeillä oleva päätä kiertävä ohut hiusrengas.

Vierailija
97/163 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vähän aikaa sitten muodikkaana pidetty sokean parturin luomus.

Hiukset oli leikattu eripituisiksi kaistaleiksi vailla symmetriaa tai rytmiä. Usein näki tämän nenärengasnaisilla Helsingissä.

98/163 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaukset näyttävät hienoilta, jos ne sopivat kasvoillesi. Mutta olen aina löytänyt kulhojen leikkauksia kauheilta

Vierailija
99/163 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painapöl

Vierailija
100/163 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M Gabriel tukka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme