Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sensuroitteko te muut mainoksia/lehtiä mieheltänne?

Vierailija
15.09.2018 |

Minä pidän aina huolen, että saan kaikki lehdet käsiini ennen miestäni ja saksilla huolellisesti leikkaan kaikki missit ja tissit ja muut tyrkyt pois niistä, koska en halua että mieheni niitä katselee. Minua inhottaa miten postiluukusta tiputellaan alusvaatemainoksiakin ja niistäkin pitää leikata ne naisten kuvat pois ennen kuin voin antaa miehelleni luettavaksi. Eikö mainostajat yhtään ajattele?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta.

Myös netti on mieheltä kielletty ja ulkonakin saa liikkua vain side silmillä.

Vierailija
2/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta välillä meille tulee "postilaatikkoon" esim. sisustusmainoksia kun on aika vaihtaa kalusteita. Haen siis niitä haluamistani kaupoista ja laitan postilaatikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilman muuta.

Myös netti on mieheltä kielletty ja ulkonakin saa liikkua vain side silmillä.

Mieheni saa käyttää nettiä tunnin viikon yhteisellä kotikoneellamme, johon on asennettu lapsisuodatin. Valitettavasti kaikki missit ja muut tyrkyt ei suodatu, joten olen kieltänyt iltapäivälehtien selailut netissäkin etenkin näin missikisojen alla.

Vierailija
4/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuon takia "ei mainoksia" lappu. Mies ei myöskään koskaan poistu kotoa ja meille tulevat vieraat velvoitetaan pukeutumaan nilkkoihin asti yltävään säkkiin ennen kuin mies saa nähdä heidät. Ettei vahingossakaan paljas pinta vilahda.

Vierailija
5/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsikö tämä avaus kokea, jotenkin hauskaksi. Vai paljastiko se vain, ettei minulla ole huumorintajua kun ei naurata ja tunne on vain,että hoh-hoijaa...

Vierailija
6/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset ovat miehille ongelma vain jos vaimo näkee ne.

Vierailija
7/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan pikkupoikana aina kun tuli Kuponkiuutiset postiluukusta, se oli kiva päivä, koska siinä oli niitä seksikaupan seksiasuja joita kuvia katsellessa tuntui pippelissä jännältä.

Vierailija
8/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa leikkailla, piirrän niille vaan tussilla vaatteet ja parrat.

Vierailija
9/9 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäsikö tämä avaus kokea, jotenkin hauskaksi. Vai paljastiko se vain, ettei minulla ole huumorintajua kun ei naurata ja tunne on vain,että hoh-hoijaa...

Onko Downton Abbey suosikkisarjasi?