Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin sänkyyn yhden todella kuuman varatun naisen?

Vierailija
15.09.2018 |

Ei oikein kehtaa suoraan ehdottaa mitään tai iskeä kuten normaalisti sinkkunaista joten vinkkejä miten saisi varatun sänkyyn.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa tismalleen samat konstit kuin sinkkunaisen sänkyyn saamiseen. Ihminen kai se varattu nainenkin on?

Viet ulos pitämään hauskaa, käyttäydyt herrasmiesmäisesti mutta et ole liian kynnysmatto ja kiltti. Kuuntelet naisen juttuja kiinnostuneesti keskustellen. Jos menee synkäksi, vaihdat kivoihin aiheisiin. Älä ole sen parisuhdeterapeuttina.

Kun nainen alkaa tuntea olonsa mukavaksi kanssasi ja aloittaa hipaisut, vahingossa "törmäilee" suhun jne, tiedät että voit itsekin siirtyä fyysiseen lähentelyyn ja lopulta pussailuun. Sitten viet jonnekin pantavaksi. Jos ei juuri sinä päivänä onnistu, olet kuin ei mitään ja sama uusiksi seuraavalla viikolla.

Äläkä mokaa puhumalla sen kanssa puhelimessa tai tekstareilla paitsi sopiaksesi ne treffit.

Vierailija
2/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon auttaa tismalleen samat konstit kuin sinkkunaisen sänkyyn saamiseen. Ihminen kai se varattu nainenkin on?

Viet ulos pitämään hauskaa, käyttäydyt herrasmiesmäisesti mutta et ole liian kynnysmatto ja kiltti. Kuuntelet naisen juttuja kiinnostuneesti keskustellen. Jos menee synkäksi, vaihdat kivoihin aiheisiin. Älä ole sen parisuhdeterapeuttina.

Kun nainen alkaa tuntea olonsa mukavaksi kanssasi ja aloittaa hipaisut, vahingossa "törmäilee" suhun jne, tiedät että voit itsekin siirtyä fyysiseen lähentelyyn ja lopulta pussailuun. Sitten viet jonnekin pantavaksi. Jos ei juuri sinä päivänä onnistu, olet kuin ei mitään ja sama uusiksi seuraavalla viikolla.

Äläkä mokaa puhumalla sen kanssa puhelimessa tai tekstareilla paitsi sopiaksesi ne treffit.

Tässä oli kyllä hyviä neuvoja kiitos. Kannattaako olla puhumatta viesteillä juuri siksi ettei jäisi niin helposti kiinni. Näin hänet ekaa kertaa ja teki mieli viedä heti sänkyyn. Varatun kanssa kyllä hankalampaa " treffailla" jotenkin paremmin toimisi se että jossain rauhallisessa paikassa nauttis viiniä ja juttelis kunhan nainen lämpiää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vehsödata yhden kuuman miehen kanssa, mutta olen varattu nainen. En todellakaan halua lähteä minnekään treffeille ja köydä tuollaisia ihme pelejä. Sen sijaan toivoisin miehen sanovan suoraan, että haluaa minua ihan tolkuttomasti, koska olen niin kuaunis ja seksikäs ja että hän haöuaisi minut nyt heti tuolla murkan takana pukukopissa. Lähtisin.

Yhdetkään treffit eivät ole koskaan johtaneet minulla seksiin. Seksi ja treffit ovat jotenkin ihan eri asiakokonaisuuksia. Varsinkaan keskustelu ei johda mulla seksiin, vaan kova flirttailu ja suoraan iskeminen. Ja oikein herrasmiesmäinen mies ei saa mua virittymään seksiin vaan pikemminkin sellainen, että uskaltaa sanoa, miyä haluaa.

Eli minusta nuo yllä olevat ohjeet olivat ihan älyttömän huonoja joltain, tai sitten me naiset olemme kyllä kaikki todella erilaisia.

Vierailija
4/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu tosi paljon siitä onko naisella ennestään samansuuntaisia haluja sinua kohtaan.

Jos olet hänelle vain harmaa miesyksilö muiden joukossa ja hän rakastaa kovasti omaa miestään (kuten monet varatut naiset tekevät), sinun täytyy ensin saada hänet lämpeämään ajatukselle seksistä kanssasi.

Mutta jos naisen käytös viestittää että treffit olisivat vain turhaa pitkittämistä niin suoraan asiaan vain!!

Olisi tietysti hyvä jos pohjustaisit vähän millaissa merkeissä olette tekemisissä, ja epäiletkö tämän olevan vain yksipuolista halua sinun suunnaltasi?

Vierailija
5/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin tunnustelemaan maaperää katseella. Siis jos nainen näyttää myös katsovan mielellään sinua, niin katso sitten häntä yhä useammin ja hymyile. Jos hän näyttää kiinnostuvan myöskin, niin sitten sellainen kiinteä pitkä katse suoraan silmiin, josta näkee, että ajattelet seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen ilmeestä päätellen, ei tarvita mitään puhumisia ja treffejä enää...

Jos hän ei toisaalta näytä edes huomaavan sinua tai pitävän sinusta, niin ei ole oikein yhtään mitään tehtävissä.

Vierailija
6/21 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vastaavasti niin päin, että miten saisin sänkyyni yhden tooodella kuuman varatun miehen, jolle monet naiset näyttävät tyrkyttävän itseään ja hän näyttää flirttailevan, mutta vetävän rajan siihen.

Vierailija
7/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kyllä hyviä neuvoja kiitos. Kannattaako olla puhumatta viesteillä juuri siksi ettei jäisi niin helposti kiinni. Näin hänet ekaa kertaa ja teki mieli viedä heti sänkyyn. Varatun kanssa kyllä hankalampaa " treffailla" jotenkin paremmin toimisi se että jossain rauhallisessa paikassa nauttis viiniä ja juttelis kunhan nainen lämpiää

puhelimessa jaarittelua kannatta välttää koska haluat sänkyyn etkä puhelinystäväksi. Naisia ei isketä puhelimessa tai viestein.

Mutta tapaamisen voi sopia ja jos himojesi kohde on valmis järjestämään aikaa sellaiseen vaikka onkin varattu, se on jo vahva merkki että hän voisi olla kiinnostunut petipuuhista.

Vierailija
8/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuuma varattu nainen haluaisi sänkyyn muun kuin oman (kuuman) miehensä kanssa?

Varatulla naisella on kotona mies, jonka etuoikeutena on kuuman naisensa tyydyttäminen. Varattu kuuma nainen ei välttänättä ole ensinnäkään puutteessa.

Jos varatulla naisella ei ole kotona seksiä, niin tässä tapausessa AP:lla voi olla saumaa päästä rakastajaksi.

Vierailija
9/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu nainen 45 kirjoitti:

Miksi kuuma varattu nainen haluaisi sänkyyn muun kuin oman (kuuman) miehensä kanssa?

Varatulla naisella on kotona mies, jonka etuoikeutena on kuuman naisensa tyydyttäminen. Varattu kuuma nainen ei välttänättä ole ensinnäkään puutteessa.

Jos varatulla naisella ei ole kotona seksiä, niin tässä tapausessa AP:lla voi olla saumaa päästä rakastajaksi.

Nimenomaan!

Varatut naiset harrastaa seksiä omien miestensä kanssa eikä jonkun satunnaisen ohikulkijan.

Vierailija
10/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et mitenkään. Pysy vaan omalla puolella.

..

Vierailija
11/21 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uskollinen ja rakastaa miestään niin et yhtään mitenkään. Olin 30 v uskollinen avioliitossa.

Vierailija
12/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hänen mieheltään jotta mitä on mieltä asiasta? ..ja laita kurkkusiivu silmällesi kun olet saanut ansaitsemasi kun olet niin ääliö.. =D

Vierailija
13/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!

Varatut naiset harrastaa seksiä omien miestensä kanssa eikä jonkun satunnaisen ohikulkijan.

:D just

Vierailija
14/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puhelimessa jaarittelua kannatta välttää koska haluat sänkyyn etkä puhelinystäväksi. Naisia ei isketä puhelimessa tai viestein.

No mitäs paskaa tänne nyt suolletaan? Jos et itse osaa puhua tai kirjoittaa viestejä, niin on tietenkin parempi toimia omien vahvuuksien mukaan. En ole mikään Casanova, mutta silti olen aina saanut naisen kehräämään puhelimessa puhumalla oikeastaan kaikesta muusta kuin seksistä ja semmoisesta. Siitä on sitten aika helppoa seuraavaksi tavata, kun voidaan päätyä vaikka vartissa sänkyyn, jos siis on molempien intresseissä hyvä seksi ja kemiat kohtaavat myös livenä.

Vierailija
15/21 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuuma varattu nainen ja minulla on paljon seksiä kuuman mieheni kanssa.

En menisi sänkyyn kenenkään randomin kanssa, olen todella valikoiva.

Mutta.... on _yksi_ vieras mies, hän on varattu ja kuuma, jonka kanssa kyllä lähtisin heti, jos hän ehdottaisi, en voisi vastustaa. Kyllä sitä naisetkin voivat tuntea halua useampia miehiä kohtaan yhtäaikaisesti, ihminen on moniavioinen eläin. Nainen on vain luonnostaan huomattavasti valikoivampi kiin mies.

Tuo yksi kyseinen kuuma vieras mies saisi minut iskettyä sanomalla: "olet todella kuuma, haluan sinut nyt heti. Tule tuonne nurkan taakse siivouskomeroon kanssani."

Vierailija
16/21 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin vehsödata yhden kuuman miehen kanssa, mutta olen varattu nainen. En todellakaan halua lähteä minnekään treffeille ja köydä tuollaisia ihme pelejä. Sen sijaan toivoisin miehen sanovan suoraan, että haluaa minua ihan tolkuttomasti, koska olen niin kuaunis ja seksikäs ja että hän haöuaisi minut nyt heti tuolla murkan takana pukukopissa. Lähtisin.

Yhdetkään treffit eivät ole koskaan johtaneet minulla seksiin. Seksi ja treffit ovat jotenkin ihan eri asiakokonaisuuksia. Varsinkaan keskustelu ei johda mulla seksiin, vaan kova flirttailu ja suoraan iskeminen. Ja oikein herrasmiesmäinen mies ei saa mua virittymään seksiin vaan pikemminkin sellainen, että uskaltaa sanoa, miyä haluaa.

Eli minusta nuo yllä olevat ohjeet olivat ihan älyttömän huonoja joltain, tai sitten me naiset olemme kyllä kaikki todella erilaisia.

Tulee ekana mieleen se että näytätkö tarpeeksi selkää merkkiä tai miten sen näytät? Suurin osa naisista omat kokemukset ja mitä kavereiden kans on juteltu niin suurin osa ja todella monesti on niin arvaamattomia ja näyttää huonosti vihreää valoa ettei sitä voi hoksata ellei ajatuksia osaa lukea että naisella kiinnostaa suora seksi varsinkaan. Naisten pitäs olla selkeämpiä mikäli haluaa että miehet huomais paremmin. Ainaki mitä katsonut niitä merkkejä mitä saanut naiselta ja sitten kännissä kuullut samalta naiselta suoraan että tämä on halunnut minua pitkään niin olen yllättynyt todella usein

Vierailija
17/21 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millähän logiikalla varatun naisen pettämiskommenttiajatus saa yläpeukkua mutta ap viesti alapeukkua?

Vierailija
18/21 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu tosi paljon siitä onko naisella ennestään samansuuntaisia haluja sinua kohtaan.

Jos olet hänelle vain harmaa miesyksilö muiden joukossa ja hän rakastaa kovasti omaa miestään (kuten monet varatut naiset tekevät), sinun täytyy ensin saada hänet lämpeämään ajatukselle seksistä kanssasi.

Mutta jos naisen käytös viestittää että treffit olisivat vain turhaa pitkittämistä niin suoraan asiaan vain!!

Olisi tietysti hyvä jos pohjustaisit vähän millaissa merkeissä olette tekemisissä, ja epäiletkö tämän olevan vain yksipuolista halua sinun suunnaltasi?

No sehän tässä onkin kun nainen ei ole tarpeeksi selkeä ja ei todellakaan ole ensimmäinen kerta kun pitää kristallipallosta katsoa mitä nainen ajattelee niinkuin joku aiemmin mainitsikin siitä ettei naiset näytä tarpeeksi vihreää valoa. Minä tahtoisin mielummin vaikka suoraa puhetta koska mistä voit tietää kun esim ujon naisen luo menet kahville kun tämä pyytää että haluaako se jotain muutakin.. Ääh ärsyttävää. .

Ap

Vierailija
19/21 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaisin tunnustelemaan maaperää katseella. Siis jos nainen näyttää myös katsovan mielellään sinua, niin katso sitten häntä yhä useammin ja hymyile. Jos hän näyttää kiinnostuvan myöskin, niin sitten sellainen kiinteä pitkä katse suoraan silmiin, josta näkee, että ajattelet seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen ilmeestä päätellen, ei tarvita mitään puhumisia ja treffejä enää...

Jos hän ei toisaalta näytä edes huomaavan sinua tai pitävän sinusta, niin ei ole oikein yhtään mitään tehtävissä.

Oi katseet, ne katseet! Kyllä sen tuntee, että jotain on tapahtumassa, kun kaksi ihmistä jää katselemaan toisiaan tietyllä tavalla. Varattu nainen ei näitä merkkejä lähetä vahingossa, kyllä sillä jotain on mielessä!

Vierailija
20/21 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasinhan minä että jokaisesta uskollisesta naisesta löytyy se löysäperä joka jakaa pilluaan heti sopivan tilausuuden tullessa  tuossa edellisessä viestissäki kiteytyy suominaisen uskollisuus, tilaisuus tekee aina varkaan myös tssäkin tapauksessa, kerran kun antaa niin sit onkin nopeesti jakorasiana