Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet teitä yleensä iskee?

Vierailija
15.09.2018 |

Onko se toiminut teihin ? Onko monet puristanu suoraan perseestä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan sellaisia kokemuksia et aletaan tuijottaa hirveästi suoraan silmiin mut eivät tule juttusille. Ite oon saanut olla aktiivinen osapuoli kaikissa suhteisiin asti edenneissä iskuissani.

Mua kans tuijottaa yks mies silmiin aina ja pyörii ympärillä ja muuta. Mutta ei muuta

Mun kaveri on sellainen mies. Tuijottaa naisia, saa vastatuijotuksia, muttei koskaan tee aloitteita.

No mä tuijottelen takasin mutta mihkäänhän se ei johda. Mies on muiden seurassa melkoinen vitsinikkari mutta mun seurassa virallinen. Paitsi tuijotus. Ja se joskus kutsuu mua oudoilla nimillä ohi mennen. Vai onko tuo edes iskemistä?

Vierailija
22/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä tuijottelen takasin mutta mihkäänhän se ei johda. Mies on muiden seurassa melkoinen vitsinikkari mutta mun seurassa virallinen. Paitsi tuijotus. Ja se joskus kutsuu mua oudoilla nimillä ohi mennen. Vai onko tuo edes iskemistä?

Vaikuttaa enemmän ujostelulta. Ei uskalleta vitsailla kun pelätään että otat jonkin asian väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeen kukaan oo ikinä silleen kunnolla yrittäny iskeä.. pelkästään jotain tökeröä tai ”moi” muutaman kerran. Ei oo toiminu.. miks mun pitäis tervehtiä tuntematonta, jos on asiaa niin sanois suoraan.

Perseestä ei nyt todellakaan oo puristeltu ikinä.

Vierailija
24/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa enemmän ujostelulta. Ei uskalleta vitsailla kun pelätään että otat jonkin asian väärin.

Kyllä se vitsailee minulle todella paljon nimenomaan muiden seurassa. Jos luulet minun kuvittelevan hänen olevan kiinnostunutut niim mitä sitten?

Ja minkähän asian otan väärin?

Vierailija
25/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä kävin baareissa niin siellä humalaiset miehet kyseli haluanko lähteä panemaan. Selvinpäin ei kukaan ole lähestynyt, tai ainakaan niin että olisin sitä iskuyritykseksi tajunnut.

Vierailija
26/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo miesten silmiin katsominen iskuyritystä?? Oon luullut et miehet katsovat aina jokaista silmiin? Mie oon kanssa ihan törppö tuossa iskemisessä ja ei mua kyllä paljoa ole yritettykään, muutama ihan suoraan kysynyt, muuten en sitä taida itse huomata :/

Vierailija
27/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan sellaisia kokemuksia et aletaan tuijottaa hirveästi suoraan silmiin mut eivät tule juttusille. Ite oon saanut olla aktiivinen osapuoli kaikissa suhteisiin asti edenneissä iskuissani.

Mua kans tuijottaa yks mies silmiin aina ja pyörii ympärillä ja muuta. Mutta ei muuta

Mun kaveri on sellainen mies. Tuijottaa naisia, saa vastatuijotuksia, muttei koskaan tee aloitteita.

Yleensä se kyllä kertoo kiinnostuksesta, jos saat osaksesi erilaista kohtelua kuin muut. Ja lempinimien keksiminen myös. Riippuu tietysti, millä tavalla "outoja" nämä nimitykset ovat?😄

Vierailija
28/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemalla tanssimaan :D Näin olen saanut miehiä itselleni. Nykyinen haki tanssiin 2 v sitten ja sille tielle jäätiin, ihana tanssisyli<3

29/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähestytä kuin baareissa, ja siellä alkaa se seuraan tuppautuminen, joka ei lopu mitenkään, ihan sama mitä sanon. Eivät ylläripylläri ole suomalaisia. Kunpa joskus joku suomalainen mies osoittaisi kiinnostuksensa!

Monet miehet on lopettaneet lähestymiset, koska ensinkin niitä tilanteita ei tule ja toisekseen baarissa ei naiset nykyään halua lähestymisiä.

Vierailija
30/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta etsivät eivät itselle ole ikinä ehdottanut panojuttuja edes baarissa. Siellä yleensä kehuvat ulkonäköä ja juttelevat niitä näitä. Jos kolahtaa niin numerot vaihtuu.

Muualla yleensä hakeutuvat seuraan, juttelevat yms. Tekevät itseään tykö esim haluavat tulla auttamaan jossain/haluavat näyttää jonkun asian. Tai pyytävät kahville.

Vierailija
31/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuessani miehet tulivat normaalisti kadulla juttelemaan. Suomessa miehet kai pelkäävät kaunista naista, sillä täällä saatetaan vaan tuijottaa kaukaa, mutta lähestyminen on no-no. Tai sitten he ovat varattuja.

Olisi hienoa, jos meilläkin osattaisiin flirttaamisen jalo taito - ilman alkoholia.

Vierailija
32/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muhun toimi viimeksi: "Sä tarvitset se ksiä. Mä olen hyvä, niin sängyssä kun siinä ettei tuu jälkikäteen kiusallista. Tässä on mun käyntikortti" ja sit se ojensi mulle tyhjän sätkäpaperin. Sit mentiin. Kämppäkaveri kyseessä.

Vierailija
33/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon saldo:

Yksi mies moikkasi ja rupesi juttelemaan keikkapaikan ulkopuolella, ja tuli illan aikana monesti luokseni.

Toinen mies tunnusti kaveriporukan jatkoilla olleensa jo pidemmän aikaa ihastunut minuun ja kysyi voisiko suudella mua.

Kolmas mies istui samassa porukassa baarissa, vähän tuijotteli välillä, vähän jutteli ja lopuksi pyysi luokseen yöksi.

Vierailija
34/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muhun toimi viimeksi: "Sä tarvitset se ksiä. Mä olen hyvä, niin sängyssä kun siinä ettei tuu jälkikäteen kiusallista. Tässä on mun käyntikortti" ja sit se ojensi mulle tyhjän sätkäpaperin. Sit mentiin. Kämppäkaveri kyseessä.

Likainenvittuajakavahuoranpillusäolet.

Vierailija
35/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään sen jälkeen kun täytin 30 v, sitä ennen lähinnä sänkyyn pyydettiin.

Vierailija
36/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan yks limanen vanha deeku puristanu perseestä baarissa kerran. Onko tuo yleistäkin?

Muuten kiinnostuneet on kierrelleet ja kaarrelleet kuukausia. Oon huono tajuamaan pokausyrityksiä, ihan sokea siinä suhteessa. Jos joku pyytää kahville/kaljalle tai sanoo jonkun kohteliaisuuden niin en mä automaattisesti ajattele et "mä oon niin upee nainen että pakko olla pokaamassa". Eikö mieskin voi vaan haluta kavereita ja tutustua mielenkiintoisena pitämäänsä tyyppiin?

Ainakin mä hakeudun mielenkiintoisten tyyppien seuraan ja koitan olla mukava heille ja haluun tutustua, oli kyse sitten kummasta sukupuolesta tahansa.

Myönnän, keskustelen myös tuntemattomien naisten kanssa, joita ei tulisi mieleenkään kiksauttaa.

Vierailija
37/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hyvin nuorena miehenä laitoin silloisen tyttöystävän valitsemat housut jalkaan ja suuntasin työpaikalle. Metroasemalla mies tuli kysymään sillanpäämäinen pilke silmäkulmassa, että meneekö metro tältä puolelta keskustaan. No sen jälkeen en niitä housuja enää käyttänyt.

Vierailija
38/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on pyydetty kahville, selvin päin ja keskellä päivää. On toiminut hyvin, tällä metodilla kahdesti naimisiin saakka.

Vierailija
39/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on pyydetty kahville, selvin päin ja keskellä päivää. On toiminut hyvin, tällä metodilla kahdesti naimisiin saakka.

oletko (ollut) nuori ja kaunis ja rikas?

Vierailija
40/43 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan itse ollut iskemiset hoidettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme