Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet teitä yleensä iskee?

Vierailija
15.09.2018 |

Onko se toiminut teihin ? Onko monet puristanu suoraan perseestä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää kahville tai kylään ohimennen

Vierailija
2/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset puhuu suoraan ja toiset vähemmän suoraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen,jota ei koskaan isketä. Olisi kiva,jos joku joskus pyytäisi kahville mutta kun ei niin ei.

Vierailija
4/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yks limanen vanha deeku puristanu perseestä baarissa kerran. Onko tuo yleistäkin?

Muuten kiinnostuneet on kierrelleet ja kaarrelleet kuukausia. Oon huono tajuamaan pokausyrityksiä, ihan sokea siinä suhteessa. Jos joku pyytää kahville/kaljalle tai sanoo jonkun kohteliaisuuden niin en mä automaattisesti ajattele et "mä oon niin upee nainen että pakko olla pokaamassa". Eikö mieskin voi vaan haluta kavereita ja tutustua mielenkiintoisena pitämäänsä tyyppiin?

Ainakin mä hakeudun mielenkiintoisten tyyppien seuraan ja koitan olla mukava heille ja haluun tutustua, oli kyse sitten kummasta sukupuolesta tahansa.

Vierailija
5/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla suoralla. Toisinaan ihan ojennusmielessä avokämmenellä.

Vierailija
6/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on tullut ihan suoria panoehdotuksia, muualla ei koskaan mitään. Itse olen kaikki mihinkään ikinä johtaneet aloitteet tehnyt (pyytämällä ulos, selvin päin).

Vierailija
7/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoukulla yleensä, joskus jabilla.

Vierailija
8/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää iske kun takaisin tuli vaan nirppanokkaisten vittuilua.

Vierailija
9/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin iskevät. Joskus harvoin joku telee juttelemaan ja tekee tikusta asiaa. Se toimii, jos on kiva ja fiksu tyyppi. Joillain ilmeisesti on iskuyritys se, että lähettävät moikka-viestejä somessa. Se ei toimi, kun kyse on tuntemattomasta. Kerran tuttu mies lähetti työtapaamisen jälkeen, jossa olin flirttaillut hänelle, tekstarin, että näytin tosi kauniilta siellä tapahtumassa. Se toimi kuin häkä.

Mikään käsiksi käyminen ei ole iskemistä vaan ahdistelua.

Vierailija
10/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa on tullut ihan suoria panoehdotuksia, muualla ei koskaan mitään. Itse olen kaikki mihinkään ikinä johtaneet aloitteet tehnyt (pyytämällä ulos, selvin päin).

Ihan sama juttu paitsi että itse olen tullut yleensä torjutuksi kun olen tehnyt aloitteen. Enää en jaksa eikä edes kiinnosta, yksinoloon ja yksin elämiseen on jo niin tottunut.

N42

Vierailija
11/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan sellaisia kokemuksia et aletaan tuijottaa hirveästi suoraan silmiin mut eivät tule juttusille. Ite oon saanut olla aktiivinen osapuoli kaikissa suhteisiin asti edenneissä iskuissani.

Vierailija
12/43 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoralla panoehdotuksella.

19-v futiskundi

Vierailija
13/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro mullekki missä on naisia jotka tekee selkesästi aloitteita ja kysyy ? En nimittäin ole sellasiin törmännyt kuin kerran. Hissukoita riittää sen sijaan

Vierailija
14/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytää kahville tai kylään ohimennen

Mäkin tuolla kadulla kävellessäni pyydän ohimennen tuntemattomia naisia luokseni kylään. Toimii tosi hyvin.

Vierailija
15/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan sellaisia kokemuksia et aletaan tuijottaa hirveästi suoraan silmiin mut eivät tule juttusille. Ite oon saanut olla aktiivinen osapuoli kaikissa suhteisiin asti edenneissä iskuissani.

Mua kans tuijottaa yks mies silmiin aina ja pyörii ympärillä ja muuta. Mutta ei muuta

Vierailija
16/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kans tuijottaa yks mies silmiin aina ja pyörii ympärillä ja muuta. Mutta ei muuta

Mun kaveri on sellainen mies. Tuijottaa naisia, saa vastatuijotuksia, muttei koskaan tee aloitteita.

Vierailija
17/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tähän ikään (30v) yksikään mies tullut iskemään. Ruman ja tissittömän naisen elämää... Katkera olen.

Vierailija
18/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kukaan, mutta sitten kun on lähestytty, niin on ollut syvällistä avautumista ja aika suoraakin toimintaa, eli oikeastaan kahta ääripäätä.

Vierailija
19/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä kuin baareissa, ja siellä alkaa se seuraan tuppautuminen, joka ei lopu mitenkään, ihan sama mitä sanon. Eivät ylläripylläri ole suomalaisia. Kunpa joskus joku suomalainen mies osoittaisi kiinnostuksensa!

Vierailija
20/43 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän