Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyrkkinainnista

Kerran.kokeiltu
14.09.2018 |

Kaipaisin naisten kommentteja joilla omakohtaisia kokemuksia. Yksi panokavereistani halusi kokeilla nyrkkinaintia. Tein sen pyynnöstä, mutta ei kyllä tuottanut minulle mitään tyydytystä. En vain voi ymmärtää mikä siinä voi naista kiihoittaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käsi ole rannetta myöten sisällä nyrkkinainnissa.

Kun käsi on nyrkissä sisällä rystyset ovat huulilla

Kyllä on rannetta myöten sisällä

Vierailija
22/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Kyllä viisi sormeakin voi jo laskea kädeksi. Joillain käsi menee rannettakin syvemmälle, ja peppuun käden saa vietyä jopa olkapäätä myöden, koska peräsuoli jatkuu mutkan jälkeen paksusuoleksi. Siellä saakka tosin ei ole tuntoa, joten kyseessä on lähinnä visuaalinen ja ajatuksen tasolla oleva kiihotus.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Kyllä viisi sormeakin voi jo laskea kädeksi. Joillain käsi menee rannettakin syvemmälle, ja peppuun käden saa vietyä jopa olkapäätä myöden, koska peräsuoli jatkuu mutkan jälkeen paksusuoleksi. Siellä saakka tosin ei ole tuntoa, joten kyseessä on lähinnä visuaalinen ja ajatuksen tasolla oleva kiihotus.

M40

Mä olisin kyllä pettynyt, jos rystyset jäisi huulille. Todella pettynyt. Se mikä tuntuu parhaalta, jäisi saamatta. Sormilla kuitenkin mittaa alle 10 senttiä.

Toisaalta yhtään pidemmälle en myöskään halua, enkä pepun puolelle kuvaamaasi juttua.

Vierailija
24/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rystyset jää huulille kun ei mahdu ainakaan. Vielä.

Kun saa menemään syvemmälle tu tuu varmasti hyvälle kun pikkusen pyörittää kättä.

Vierailija
25/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä niin karkeat kädet ettei voi työntää sormia sisään ilman hanskoja.

Ne hyvin rasvattiuna mahtuu vain kolme sormea sisään

Vierailija
26/34 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelu tekee mestarin ja hanskat luistaa paremmin kuin iho, joten ainakin alussa niitä kannattaa koittaa.

M40

Vierailija
27/34 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaisessa Kiinassa tytöiltä murskattiin vauvana jalkapöydät ja sidottiin pikkuruiseksi kärkijalaksi. Vaiettu syy oli kun tytöt menivät masterin pelvelukseen he antoivat jalkaseksiä anukseen! Semmoista korkeakulttuuria!

Vierailija
28/34 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin eilen pitkät pätkät, näköjään ne ei tänne kelvanneet.

Olen nainen ja nautin kovasti fistauksesta, kuitenkin niin, että miehen käsi menee supussa sisääni. Miehellä on pieni käsi, noin omani kokoinen.

Ennen kuin edes yritetään, mun pitää olla kiihoittunut, mieluiten tullut. Liukkari käytetään todella reilusti. Ja se tunne, ihan ekaksi pieni kipu ja sitten voisi lähteä taju, se tuntuu niin hyvältä. Ja yhdyntä tuon jälkeen tuntuu tosi hyvältä, paikat turvoksissa ja todella herkkinä.

Niin ja ykköseen on fistattu.

Tehty miehen aloitteesta ja hän nauttii myös tästä todella. Ne molemmat nautimme toistemme nautinnosta. Ekalla kerralla hän otti myös kännyn ja kuvasi jutun minulle ja sitä pätkää on todella kiva katsoa.

Varmaan tunnut yhtä hyvältä, niinkuin kumisaappaan varsi.

Vierailija
29/34 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelin eilen pitkät pätkät, näköjään ne ei tänne kelvanneet.

Olen nainen ja nautin kovasti fistauksesta, kuitenkin niin, että miehen käsi menee supussa sisääni. Miehellä on pieni käsi, noin omani kokoinen.

Ennen kuin edes yritetään, mun pitää olla kiihoittunut, mieluiten tullut. Liukkari käytetään todella reilusti. Ja se tunne, ihan ekaksi pieni kipu ja sitten voisi lähteä taju, se tuntuu niin hyvältä. Ja yhdyntä tuon jälkeen tuntuu tosi hyvältä, paikat turvoksissa ja todella herkkinä.

Niin ja ykköseen on fistattu.

Tehty miehen aloitteesta ja hän nauttii myös tästä todella. Ne molemmat nautimme toistemme nautinnosta. Ekalla kerralla hän otti myös kännyn ja kuvasi jutun minulle ja sitä pätkää on todella kiva katsoa.

Varmaan tunnut yhtä hyvältä, niinkuin kumisaappaan varsi.

Toivottavasti tuli hyvä mieli sinulle.

Minä tiedän tuntuvani hyvältä. Ja mies nauttii, kun saa harrastaa seksiä naisen kanssa, joka on valmus kokeilemaan asioita. Ja nauttii minusta, jokaisesta hetkestä kanssani. Seksi on tajunnan räjäyttävää meille molemmille

Vierailija
30/34 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nyrkkipani niin kyllä se ihanasti hinkkasi samalla mun eturauhasta, sanotaan näin et mun nautinnollisin ja tajunräjäyttävin orgasmi oli kuin nainen otti melaa poskeen ja nyrkkipani mua samaan aikaan

Vierailija
31/34 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jo 4 viikon sisällä pitäisi nyrkissä mennä ainakin omalla kohdalla nainen kyllä nyrkissä sen sujautti

Vierailija
32/34 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies työntelee enson sormet sisään ,

Hetken kuluttia pyydän laittamaan kädrn nyrkkiin.

Ah sitä kiiman ja täyteläisyydrn tunnetta

Ja pian römpsäsi revottaakin auki kuin MONT BLANCIN  tunneli.

Vierailija
33/34 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin siitä, kun mies työntää molemmat kätensä sisääni ja alkaa taputtamaan, saan valtavan orgasmin.

N.51v

Vierailija
34/34 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole synnyttänyt vielä?