Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyttää äitiyshousuja vielä näin +3 vuotta synnytyksen jälkeen... ?

Vierailija
14.09.2018 |

.... äitiyshousut tai jotkut pehmeät legginsit (nekin mielellään äitiysmallia). Todella vaikeaa löytää enää tavallisia housuja jotka sopisi. Olen hoikka, mutta lantio on leveämpi kuin ennen ja maha pömpöttää (iho löysähkö) sen verran että ei kyllä mahdu housuihin joihin reidet ja pylly taas sopis :/ Jos otan lantiolta/mahan kohdalta sopivat housut niin ne taas roikkuu pyllystä ja pussittaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän sama, mutta mulla johtuu erkaumasta. Sitä on 1,5 v kuntoutettu, ei auttanut kuin vähän. Nyt pitäs puukolla korjata mutta en uskalla.

Oon normipainossa mutta en voi pitää farkkuja tai sepalushousuja kun se nappi uppoo istuessa kipeästi erkauman sisälle. Uppoaa siis vatsankudoksiin sisälle.

Farkkuleggarit ja muut joustovyöyäröhousut jalassa. Vyötärö erkauman takia liki 10cm isompi ympärykseltään. Itse railo 7cm ja lihakset levinneet sivulle mikä lisää ympärysmittaa myös.

Vierailija
2/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän sama, mutta mulla johtuu erkaumasta. Sitä on 1,5 v kuntoutettu, ei auttanut kuin vähän. Nyt pitäs puukolla korjata mutta en uskalla.

Oon normipainossa mutta en voi pitää farkkuja tai sepalushousuja kun se nappi uppoo istuessa kipeästi erkauman sisälle. Uppoaa siis vatsankudoksiin sisälle.

Farkkuleggarit ja muut joustovyöyäröhousut jalassa. Vyötärö erkauman takia liki 10cm isompi ympärykseltään. Itse railo 7cm ja lihakset levinneet sivulle mikä lisää ympärysmittaa myös.

Epäilen myös että itsellä jonkinlaista erkaumaa, koska vaikka paino on vähäinen niin tuo pehmeä mahapömppö vaan on ja pysyy. Ja keskellä on jonkinlainen railo juurikin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen myös että itsellä jonkinlaista erkaumaa, koska vaikka paino on vähäinen niin tuo pehmeä mahapömppö vaan on ja pysyy. Ja keskellä on jonkinlainen railo juurikin.

Ap

Jep, sen erkauman takia sitä pömppöä ei saa laihduttamallakaan pois. Normaalisti vatsalihakset on kiinni toisissaan tai siis lähellä toisiaan, vatsan pinta tasainen. Nyt kun ne on erillään niin ne on samalla myös kaltevasti, vähän kuin ”talon harjakatto” eli ne reunat joiden pitäs olla yhdessä, törröttääkin ulospäin.

Mä saisin julkisella sen puukko-operaation. En uskalla kun pelkään anestesiaa ja toipuminen ei onnistuisi kun on taapero ja pari muutakin lasta. Iso leikkaus, kuukauteen ei saa nostella mitään.

Vierailija
4/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te joille tuli erkauma, nousiko teillä kovasti paino? Miksi joillekin tulee se ja joillekin ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi