Onko normaalia nauraa itsekseen ilman mitään syytä?
Esim eilen ja tänään oon nauranut itsekseni koko ajan vaikka ei ole mitään syytä. En edes tiedä mille nauran. Pitäisikö huolestua?
Kommentit (13)
Mulla on tuo ongelma aina lenkillä😂 aina sattuu tulee joku hassu juttu mieleen... joskus sama juttu käyny kaupassa jonossa ja siksi välttelen kaupas käyntejä...
Kyllä on, olet itse syypää hymyysi :D
Kikatus horribilis. Koitappa nyt vakavoitua.
Mutta etkö oikeasti siis yhtään tiedä, mikä sinua naurattaa? Kai sitä joku juttu on laukaisemassa? Itselläni on vilkas mielikuvitus ja saatan välillä yksin asioilla ollessani, metrossa tms repeillä spontaanisti, kun muistan jonkun hassunhauskan jutun. Pitääköhän muut mua ihan rajatapauksena.
Mullakin tulee joskus mieleen jotain älytöntä, hauskaa tai vaan ihan typerää mitä on käynyt tai mitä oon nähnyt ja se naurattaa kun oon yksin jossain :D
Mäkin nauran joskus itsekseni, esim. kauppaan kävellessäni, mutta kyllä mulla aina käy mielessä jotain omasta mielestä hassua. Tarkoitatko kirjaimellisesti, ettet edes ajattele mitään, mikä sen naurun aiheuttaa?
nauran ja hymyilen kyllä omille ajatuksille ja toilailuille
Siis en aina edes mieti mitään sen kummempaa vaan saatan alkaa naureskelemaan ihan "turhaan". Äskenkin kun selasin av:n keskustelujen otsikoita niin aloin hirnumaan vaikka ei edes ollut mitään hauskoja juttuja.
Taidan olla ihan sekaisin. 🤣
Sama täälä minä nauran ihan turhasta joka päivä. Tulee vaan mieleen, että olen suomalainen Jokeri ihan pian.
Joo, nyt sahaat käden irti niin loppuu se hymyily. Takas ruotuun.
.