Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnon paistinpannu perusruokaa varten?

Vierailija
14.09.2018 |

Nyt on ehta perjantai-illan kysymys: mitä paistinpannua suosittelet? Miksi?
Tällä mammalla on tarkoitus ostaa viikonloppuna uusi paistinpannu ja kannellinen sellainen. Mutta sanokaapa te viisaammat, millaisen ostan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanneton paistinpannu ja kannellinen paistokasari Fiskars Hard Facea. Ovat olleet kovalla käytöllä parin vuoden verran ja aivan kuin uudet.

Vierailija
2/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kanneton paistinpannu ja kannellinen paistokasari Fiskars Hard Facea. Ovat olleet kovalla käytöllä parin vuoden verran ja aivan kuin uudet.

Hard facea suosittelen minäkin, ollut lähes päivittäisessä käytössä reilun kolmen vuoden ajan, ja mitään käytön jälkiä ei vielä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tefalin ja Fiskarsin (ent. Hackman) paremman pään pannut ovat varsin kelvollisia.

Vierailija
4/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on (taottu) hiiliteräs- ja ruostumaton pannu. Molemmat on 24 senttisiä ja sama tarvikekansi käy kumpaankin. Hiiliteräs pelkkään paistamiseen ja teräkselläkin paistuu, mutta siinä valmistan myös kastikkeet.

Vierailija
5/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiliteräspannu on paras. Jos ei sitä halua niin hyvänä kakkosena Hard face. Meillä mies ei uskalla koskea mun hiiliteräspannuun, kun pelkää pilaavansa sen. Se käyttää meidän pari vuotta vanhaa kovanaamaa. Itsekin joskus kiireessä otan sen, kun en jaksa tai ehdi putsata ja huoltaa hiiliterästä. Se kun pitäisi käytön jälkeen antaa jäähtyä ja sitten heti puhdistaa. Aina ei ole aikaa. Kovanaaman voi vaan jättää likasena odottelemaan puhdistajaa sitten myöhemmin.

Vierailija
6/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha kunnon valurautapannu on joka (koti)kokin perusväline.

Vierailija
7/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hnkaajassa testi, suuret erot, kannattaa lukea.