Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin anopille ajattelematta, mies raivostui

Vierailija
14.09.2018 |

Olimme lähdössä illalliselle anopin luota miehen kanssa. Tai miesystävän, olemme olleet pari vuotta yhdessä.

Anoppi istui sohvalla kutomassa kun tulin mekko päällä alakertaan ja anoppi sanoi "Noniin, mene siihen keskelle lattiaa ja pyörähdä vähän niin mä katson sua". Mulla flippasi tästä, ja tokaisin, etten ole mikään siitostamma.

Ei mitään hajua miksi töksäytin tuollei ajattelematta.

Mies tietenkin kiukutteli koko illan ja nytkin vielä. Mun ei toisaalta kuitenkaan tee mieli nöyrtyä ja pyytää anteeksi, en tavallaan ole tehnyt mitään väärää ja mua inhottaa tosi syvälle tuollainen pyörähdä vähän niin katon kehtaako poikani lähteä sun kanssa. Niin ainakin tilanteen itse käsitin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin saatta olla itselläsi joku oma trauma, mikä vaan purkautui noin. Ehkä omia odotuksiasi ... toivot hyväksyntää ja toinen heitti sen hyväksynnän niin yllättävällä tavall, joka häkelsi sinut. Haluat olla hyväksytty jatoiselta puolelta et halua miellyttää ... olisiko jotain tuollaista?

Kannattaa kertoa anopille se oma häkellyksesi. Älä jätä noin ikävää asia turhan roikkumaan. Juttele. Juttele myös miehellesi. Ei me olla aina täydellisinä vaikk haluttaisiin olla.

Anopit voi ymmärtää ihmiayyttä enempi kuin kuvittelemme. Ainakin tuollainen.... anoppi varmaan halus sinulle hyvää.., luulen niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme