Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos puolisosi ilmoittaisi lähtevänsä

Vierailija
14.09.2018 |

Keikkatöihin? Eli olisi viikot pois.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Ai jaa.. no voi sentään, ” minkä jälkeen menisin toiseen huoneeseen hihkumaan ja tuulettamaan salaa itsekseni.

Vierailija
22/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin helpottunut. Sais olla viikot rauhassa ilman sen sotkuja.

Ja te olette vielä yhdessä koska________?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ollut matkahommissa koko yhteisen taipaleemme ajan eli melkein 17 vuotta. Ei mitään ihmeellistä. Minä ja lapsemme olimme melkein aina mukana ennen lapsen kouluikää. Nyt olis pari vuotta vielä niin lapsi täyttää 18 ja voisin taas lähteä reissuun mukaan. Katellaan mihin suuntaan elämä vie.

Vierailija
24/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin helpottunut. Sais olla viikot rauhassa ilman sen sotkuja.

Miksinedes asut miehen kanssa, kun olet tuollainen tympeä miesvihaaja?

Ajattele miltä itsestäsi tuntuisi se, että toinen toivoisi sinun olevan poissa...

Vierailija
25/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ei ole mikään ilmoitusasia, vaan sitä pitäisi miettiä yhdessä.

Vaikka ei olisi lapsia? Täytyy tunnustaa, että itse en kyllä edes kysynyt mieheltä, voisinko sitoutua projektiin silloin, kun tarjousta väsättiin. Minulle oli itsestäänselvää, että jos kilpailutus voitetaan, niin tottakai teen ajoittain keikkatöitä. Asuimme seurustelumme alkuaikoina useita vuosia muutenkin eri kaupungeissa eli olimme etäsuhteessa, nyt olemme saman katon alla, mutta ei ole mitään syytä miksi hän ei edelleen pärjäisi viikolla yksin ihan kuten silloin alkuaikoinakin. Ja oikeasti verottomat päivärahat ovat mukava lisä muuten pienehköön palkkaani. Eikä kyllä mieskään ole missään vaiheessa sanonut, että asiasta olisi pitänyt ensin neuvotella hänen kanssaan, kyllä se oli hänelle itsestäänselvyys, että otan homman vastaan.

nro 7

Vierailija
26/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ai jaa.. no voi sentään, ” minkä jälkeen menisin toiseen huoneeseen hihkumaan ja tuulettamaan salaa itsekseni.

Mitä roikut kiinni miehessä, jonka seurassa et viihdy? Ota ero ja anna miehelle tilaisuus löytää rakastavampi nainen.

Vierailija
27/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei onnistu jos lapselle ei ole hoitajaa mun harrastusten ajaksi.

Vierailija
28/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että muutetaan mielummin suosiolla kummatkin sille uudelle paikkakunnalle. Oma työni on sellaista että voin tehdä sitä missä vain, joten ei ole mitään syytä olla erillään.

Reissutyössä saattaisi joutua muuttamaan viikottain, jos koko ajan haluaisi olla samalla paikkakunnalla. Se reissu kun ei välttämättä joka kerta suuntaudu samalle paikkakunnalle tai edes samaan maahan.

Vierailija
29/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo olisi saanut toiselta puolelta Suomea koulutustaan vastaavan työpaikan. Palkka olisi kuitenkin ollut niin huono, että olisi huvennut kakkosasuntoon ja matkoihin.

Sanoin vastustavani moista järjestelyä jyrkästi. Sain tahtoni läpi ja jos en olisi saanut, olisin todennäköisesti eronnut. Jos työ on minua tärkeämpää, lähden suosiolla.

Vierailija
30/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinhän sinä lähdet joka viikko. Onko nyt erityisen pitkä reissu tiedossa vai miksi kerrot tästä minulle"

Vierailija
31/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
32/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei olisi lapsia? Täytyy tunnustaa, että itse en kyllä edes kysynyt mieheltä, voisinko sitoutua projektiin silloin, kun tarjousta väsättiin. Minulle oli itsestäänselvää, että jos kilpailutus voitetaan, niin tottakai teen ajoittain keikkatöitä. Asuimme seurustelumme alkuaikoina useita vuosia muutenkin eri kaupungeissa eli olimme etäsuhteessa, nyt olemme saman katon alla, mutta ei ole mitään syytä miksi hän ei edelleen pärjäisi viikolla yksin ihan kuten silloin alkuaikoinakin. Ja oikeasti verottomat päivärahat ovat mukava lisä muuten pienehköön palkkaani. Eikä kyllä mieskään ole missään vaiheessa sanonut, että asiasta olisi pitänyt ensin neuvotella hänen kanssaan, kyllä se oli hänelle itsestäänselvyys, että otan homman vastaan.

nro 7

Ilman lapsia tietysti ihan eri asia.

Vierailija
33/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 7

Ei lapsetkaan tilannetta muuta. Jos työ vaatii reissaamista, sitten reissataan. 

Vierailija
34/34 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nro 7

Ei lapsetkaan tilannetta muuta. Jos työ vaatii reissaamista, sitten reissataan. 

Ei lapsiperheessä toinen voi noin vaan ilmoittaa lähtevänsä viikoiksi pois kotoa. Täytyy siinä miettiä lastenhoitojärjestelyt, ettei tule ylipitkiä hoitopäiviä, miten lasten kanssa oleva vanhempi pääsee vaikka harrastukseen jos sellainen on viikolla, miten talous hoidetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi