Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit jos puolisosi ilmoittaisi lähtevänsä

Vierailija
14.09.2018 |

Keikkatöihin? Eli olisi viikot pois.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaisin hysteerisenä, repisin häneltä silmät päästö ja tulisin sen jälkeen rustaamaan palstalle miesvihaketjun.

Vierailija
2/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että maksetaanko siitä jotenkin erityisen hyvin verrattuna nykyiseen työhön lähellä kotia ja joustaviin työaikoihin. Jos siitä saa yli 6000€/kk niin sanoisin että anna palaa, alle tuon, turha vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaisin hysteerisenä, repisin häneltä silmät päästö ja tulisin sen jälkeen rustaamaan palstalle miesvihaketjun.

Ok

Vierailija
4/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut. Sais olla viikot rauhassa ilman sen sotkuja.

Vierailija
5/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että muutetaan mielummin suosiolla kummatkin sille uudelle paikkakunnalle. Oma työni on sellaista että voin tehdä sitä missä vain, joten ei ole mitään syytä olla erillään.

Vierailija
6/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin helpottunut. Sais olla viikot rauhassa ilman sen sotkuja.

Sama. Tai ei sotkuja, mutta läsnäoloa.

Vierailija
7/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samoin kuin hän reagoi, kun kuuli että oma työnkuvani muuttuu niin, että vietän kuukauden kerrallaan eri paikkakunnilla muutaman kerran vuodessa. Viikonlopuiksi tulen kotiin. Eli ei mitenkään erityisesti. Hyvät päivärahathan siitä saa.

Vierailija
8/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samoin kuin hän reagoi, kun kuuli että oma työnkuvani muuttuu niin, että vietän kuukauden kerrallaan eri paikkakunnilla muutaman kerran vuodessa. Viikonlopuiksi tulen kotiin. Eli ei mitenkään erityisesti. Hyvät päivärahathan siitä saa.

42 euroa päivä nyt ei ole niin hyvä. Ja maksaahan se muualla asuminenkin

Vierailija
9/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42 x 20 = 840 euroa verotonta kuukaudessa. Enkä minä itse sitä toisella paikkakunnalla asumista maksa vaan työnantaja (tai pikemminkin projektin tilaaja eli asiakas).

Vierailija
10/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei tarvitse tulla takaisin.

Vierailija
11/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

42 x 20 = 840 euroa verotonta kuukaudessa. Enkä minä itse sitä toisella paikkakunnalla asumista maksa vaan työnantaja (tai pikemminkin projektin tilaaja eli asiakas).

Sitte kannataa jos asuminen on ilmaista. Muuten ei juurikaan

Vierailija
12/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan pitäisi olla oikeasti todella hyvä, että miehen kannattaisi lähteä. Tosin en tiedä mitä me sillä ylimääräisellä rahalla tekisimme, sillä meillä on nytkin jo kaikki, säästössä on paljon ja velkoja nolla euroa.

En kyllä usko, että mies haluaisi olla lapsista erossa viikot. Lapset ovat miehelle todella tärkeät ja niin olen myös minä.

Jos mies kuitenkin näin yhtäkkiä ilmoittaisi tekevänsä, niin jotakin olisi pahasti vialla.

Vierailija
13/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laivalla töissä. Normiarkea meille.

Vierailija
14/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolesta saa mennä. Me asutaan kahdestaan, joten helpommalla ja halvemmalla minä sitten pääsisin.

Vierailija
15/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut satunnaisesti viimeiset 20 vuotta. Eipä siinä mitään, olen itsenäinen ja omatoiminen, pärjään hyvin yksin. Lapset kuitenkin pieninä ikävöivät isäänsä.

Vierailija
16/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut reissutöissä koko yhteisen taipaleemme. Ihmettelisin suuresti, jos siitä vielä nyt 10 vuoden jälkeen erikseen kertoisi.

Vierailija
17/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo asia ei olisi ilmoitusasia, vaan koko perheen asia. Tottakai me pärjäisimme kotona jopa tosi hyvin, olemmehan pärjänneet silloinkin ihan ongelmitta kun mies teki paljon ulkomaan työmatkoja, mutta mies ei todellakaan saisi mitään sankarin kohtelua kotiin tullessaan. Luultavasti lapset ja ehkä myös minä pitäisimme häntä äkkiä jopa ylimääräisenä riesana.

Vierailija
18/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei ole mikään ilmoitusasia, vaan sitä pitäisi miettiä yhdessä.

Vierailija
19/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota kaikki penskasi mukaan sinne toiselle paikkakunnalle ja tulkaa kotiin vain viikonlopuksi. Lupaan rentoutua viikon aikana. "

Vierailija
20/34 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että muutetaan mielummin suosiolla kummatkin sille uudelle paikkakunnalle. Oma työni on sellaista että voin tehdä sitä missä vain, joten ei ole mitään syytä olla erillään.

Sama.

Toisaalta ei haittaisi lainkaan, jos palkka olisi kunnokas. Miestä haittaisi kyllä enemmän olla kauemman erossa, joten luultavasti joustavan työni ansiosta muuttaisin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän