Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vain osaa vastata heti ilkeästi takaisin

Vierailija
14.09.2018 |

Ärsyttää se, että 26 vuotiaanakaan, en vain osaa vastata heti "samalla mitalla" takaisin, jos joku yllättäen alkaakin v*ttuilemaan ja sanoo ilkeästi.

Olen erittäin herkkä ihminen ja koska en osaa odottaa tuollaista käytöstä ja sit kun se yhtäkkiä tuleekin kohdalle, niin se tuntuu rinnassa todella pahalta ja viiltävältä, enkä oikein ymmärrä, et mitä tuo ihminen nyt aikoo ja yleensä vain jään tuijottamaan.

Toki jos esim töissä tai muualla tuntuu, että joku käyttäytyy huonosti, niin osaan ja uskallan kyllä sitten sanoa jopa vielä ilkeämmin takaisin.

Mutta se tuntuu niin luonnottomalta minulle, että osaisin jotenkin olla samantien sellainen rääväsuu ja tuskinpa oma luonteeni voi sellaiseksi muuttuakaan.

Välillä vaan yllättää se, miten joku voikin haluta pahaa minulle, ilman mitään syytä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sanoa ilkeästi takaisin. Mulla ei ole mitään tarvetta sanoa jollekulle ilkeästi takaisin. Sinänsä rohkeus kyllä riittäisi, en vain koe tarvetta siihen. Päinvastoin, usein ystävällisyydellä saavuttaa paljon kovempia tuloksia. Toinen osapuoli nimittäin tuntee äkkiä itsensä hyvin hölmöksi kun ei itse vastaakaan sillä oletetulla ilkeydellä siihen alkuperäiseen ilkeyteen.

Vierailija
22/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä patenttivastauksia, esim:

Mutsis oli *laita tähän puheenaiheena oleva substantiivi* kun sinua teki!!!!!

Esim jos joku haukkuu sinua töissä laiskaksi, niin silloin nopea vastaus kuuluu:

Mutsis oli laiska lehmä kun sinua teki!!!!

Okei, nyt laitoin vähän värikynää tuohon lisäksi, mutta.. you got the point.

Tota.. en mä kyllä halua sanoa noin tai yhtään mitään niin typerää, kuin tollasten tyyppien päässä liikkuu.

Tajusin vasta nyt, että tollanen alentava käytöshän on todella noloa yms. Niin ei kiitos.

Mulla oli vaan tietyt kännisekoilut mielessä, kun urpot aukoneet päätään. :D

Vauvapalsta pelastaa aina!

T. Ap

Sulta todellakin puuttuu huumorintaju.

Mutsis oli huumorintajuton urpo kun sua teki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en sano mitään, ehkä ilkeilija tulee myöhemmin järkiinsä ja katuu sanoneensa pahasti "viattomalle".

Voi sinua viaton sielu. Nämä ilkeilijät ovat olleet sellaisia jo vuosikausia. Ei niitä ala kaduttamaan, vaikka sinä et sanoisi mitään. 

Vierailija
24/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan samanlainen kuin aloittaja. Jos joku sanoo ilkeästi, niin monesti vain hämmennyn, enkä osaa sanoa mitään. Tuntuu niin oudolta, että joku haluaa olla minua kohtaan ilkeä, jos itsellä on ollut vain positiivinen suhtautuminen toista kohtaan. Joskus mietin sitä, olenko jotenkin loukannut ilkeilijää aiemmin, ja siksi olen saanut kostoksi kettuilua. En yleensä tarkoita loukata ketään, mutta joskus saattaa päästä sammakko suusta. En haluaisi jatkaa koston kierrettä, ja siksikin olen hiljaa. On mukava tietää, että on muitakin minunlaisia!

Vierailija
25/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit kyllä, ap, kun mittasi täyttyy tarpeeksi monta kertaa.

Vierailija
26/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä patenttivastauksia, esim:

Mutsis oli *laita tähän puheenaiheena oleva substantiivi* kun sinua teki!!!!!

Esim jos joku haukkuu sinua töissä laiskaksi, niin silloin nopea vastaus kuuluu:

Mutsis oli laiska lehmä kun sinua teki!!!!

Okei, nyt laitoin vähän värikynää tuohon lisäksi, mutta.. you got the point.

Tota.. en mä kyllä halua sanoa noin tai yhtään mitään niin typerää, kuin tollasten tyyppien päässä liikkuu.

Tajusin vasta nyt, että tollanen alentava käytöshän on todella noloa yms. Niin ei kiitos.

Mulla oli vaan tietyt kännisekoilut mielessä, kun urpot aukoneet päätään. :D

Vauvapalsta pelastaa aina!

T. Ap

Sulta todellakin puuttuu huumorintaju.

Mutsis oli huumorintajuton urpo kun sua teki!

Haist sie issäis pitkä haitar

Vierailija
27/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan arvostanut ihmisiä, jotka hyökkäävät sanallisesti täysin aiheetta. Vaikka itse käyttäydyt ystävällisesti ja omaat käytöstavat, eivät kaikki sitä vaan osaa. Se on heidän häpeänsä enkä alennu 5-vuotiaiden kiukutteluitkupotkuraivarikeskusteluihin mukaan. Joskus tosin, jos itseäni ärsyttää jo valmiiksi, saatan sanoa että olipa tuo ilkeästi sanottu tai että opettele jookos käytöstapoja. En ikinä lähde mukaan toisen haukkumiseen ja alistamiseen.

Vierailija
28/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minäkään osaa.

Vierailija
29/29 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varsinkaan sinun ei kannattaisi höpötellä tuollaisia"

"Höpö höpö"