Mies kyllä kehtaa
Osti lapsen kaverisynttäreille pari halpaa pelipalloa ja kortin.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä perjantai-illan miesvihaketju?
Nyt vihataan, siskot! Jeeeeeeeeeeee!!!!!!
Ei ole.
No mikä olisi kelvannut arvon AP:lle?
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 euron lahja koska samansuuruisen lahjan toi kaveri meidän lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Meillä on ollut kymppi rajana. Parhaimmillaan synttäreitä on useammat viikossa, enkä ainakaan itse halua laittaa tolkuttomasti rahaa noihin.
Olisit itse käynyt ostamassa sen lahjan, jos on noin tärkeää se hinta.
Ammattivalittaja olisi voinut lahjoittaa vaikka Aruban-matkan naapurin kersalle. Halpa ja hyvä lahja!
Jo on taas materialistimamma laskee pennosia. Saattaa ehkä tulla yllätyksenä, mutta muita ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Meillä on ollut kymppi rajana. Parhaimmillaan synttäreitä on useammat viikossa, enkä ainakaan itse halua laittaa tolkuttomasti rahaa noihin.
Meillä ei monia kaveri synttäreitä vuodessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei monia kaveri synttäreitä vuodessa ole.
No ensi kerralla voit sitten sanoa miehelle, että alle 20€ lahjat ei kelpaa. En tiedä mitä ovat pelipallot, mutta äkkiseltään kuulostavat oikein hyvältä lahjalta. Tokihan tästäkin kannattaa tehdä kilpavarustelua ja sittten tulla tänne itkemään, kun Nico-Petteri toi liian halvan lahjan teidän muksulle.
Osti sentään jotain, ettei tarvinnut tyhjin käsin mennä. Ei tuo kyllä kovin kummoinen lahja ole. Mitä olisit itse ostanut? Oliko sankari toivonut jotain tiettyä?
Vierailija kirjoitti:
Osti sentään jotain, ettei tarvinnut tyhjin käsin mennä. Ei tuo kyllä kovin kummoinen lahja ole. Mitä olisit itse ostanut? Oliko sankari toivonut jotain tiettyä?
Ei ollut toiveita. Varmaan jonkun lahjakortin.
Mitä mieltä sä ammattivalittaja itse olet näistä valituksenaiheistasi? Pidätkö niitä hyvinä, keskinkertaisina vai aika kehnoina?
Siis onko hän lapsen isä? Miksi hän tulee kaverisynttäreille? Luulin että lapsen kaverit tulee kaverisynttäreille, ja perheenjäsenet antaa lahjat ja ehkä pitää jotkut perhesynttärit, vaikkei sekään ole välttämätöntä. Ei kai aikuisten ole tarkoitus olla kaverisynttäreillä jos ei ole ihan taaperoista kysymys.
Onko tämä perjantai-illan miesvihaketju?
Nyt vihataan, siskot! Jeeeeeeeeeeee!!!!!!