Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trendeistä tietävät: Onko tumma violetti ja tumma vihreä taas tulossa muotiin?!?

Vierailija
14.09.2018 |

Olin viikon Pariisissa ja tumma violetti ja tumman vihreä olivat esillä todella paljon, erityisesti miesten vaatteissa, mutta myös naisilla. Ja yleensä yhdistettynä mustaan. Ja nyt en puhu haute couturesta vaan ihan katu ja high street muodista sekä pikku putiikeista.

Samoin näyttävät designer-korut (Chanel ja YSL) 1980-luvun lopun tyyliin olivat hyvin näkyvillä erityisesti kaduilla. Eräällä nuorella naisella oli kymmeniä chanel-riipuksia violetin jakun alla eikä paitista ollenkaan ja mustat farkkushortsit .

Mitä ajattelette, uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viikon Pariisissa ja tumma violetti ja tumman vihreä olivat esillä todella paljon, erityisesti miesten vaatteissa, mutta myös naisilla. Ja yleensä yhdistettynä mustaan. Ja nyt en puhu haute couturesta vaan ihan katu ja high street muodista sekä pikku putiikeista.

Samoin näyttävät designer-korut (Chanel ja YSL) 1980-luvun lopun tyyliin olivat hyvin näkyvillä erityisesti kaduilla. Eräällä nuorella naisella oli kymmeniä chanel-riipuksia violetin jakun alla eikä paitista ollenkaan ja mustat farkkushortsit .

Mitä ajattelette, uhka vai mahdollisuus?

Uhka. Uhihittelu.

Vierailija
2/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma vihreä on ollut jo aikaakin.

Mutta violetti on tulossa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkivaatemerkeillä ei ole ollut tummaa vihreää vuosiin (ainoastaan rumaa khakia) mutta nyt on :) ihanaa! 

Vierailija
4/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja oranssia näyttää olevan myös nyt enemmän

Vierailija
5/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos ois, nuo sopivat väreinä mulle.

Vierailija
6/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vähän jälkijunassa mutta tällä hetkellä viehättää violetti ja maitokahvi ja kinuski.

Vierailija
7/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitu.n väliä jollain muodilla? Pukekaa päällenne mitä tykkäätte.

Vierailija
8/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkis kirjoitti:

Hyvä jos ois, nuo sopivat väreinä mulle.

Sama :) Täytyy varmaan hamstrata vähän noita hyvänvärisiä vaatteita nyt kun niitä saa, sitten voi olla ettei taas saakaan vuosiin....

Vierailija
9/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän siitä

Vierailija
10/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on nimenomaan sitä väliä että sitä mikä on muodissa saa kaupoista, ja sitä mikä ei ole muodissa ei kaupoista saa. Silloin on vaikeaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin joista tykkää jos niitä ei ole saatavilla. Se ilahduttaa kun on itselle sopivat värit muodissa kun silloin niitä on kaupoissa paljon. Olen etsinyt tietynsävyistä vihreää neuletta vuosia sitä löytämättä, nyt löysin!

Vierailija
11/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse olla varsinaisesti mikään trendejä seuraava tietääkseen, että joka ikinen vuosi syksyllä kauppoihin tulee tätä tummanviolettia, -vihreää ja sitä ah-niin-trendikästä sinapinkeltaista yms. Näin on ollut varmaan viimeiset 7-8 vuotta ainakin. 

Vierailija
12/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tällä hetkellä viehättää maitokahvi ja kinuski.

Nam! Kaakao on myös ihanaa näin syksyn tullen. Tarkoitan tietysti sekä juomana että värinä :).

Vierailija
13/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tarvitse olla varsinaisesti mikään trendejä seuraava tietääkseen, että joka ikinen vuosi syksyllä kauppoihin tulee tätä tummanviolettia, -vihreää ja sitä ah-niin-trendikästä sinapinkeltaista yms. Näin on ollut varmaan viimeiset 7-8 vuotta ainakin. 

Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Tai sitten käydään eri vaatekaupoissa. Vuosia on ollut paljon tarjolla kamalan rumaa khakinvihreää, nyt paljon muitakin vihreän sävyjä.

Vierailija
14/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Tummanvihreässä ja -violetissa olen liikuskellut ainakin sen seitsemän vuotta, enkä ymmärrä trendiväreistä mitään.

Vierailija
15/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
16/16 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma koralli, siis erittäin syvä korallinpunainen on todella in myös. Jipii wihuuu voimakkaat värit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi