Aloin kutsumaan erästä miespuolista asiakasta kullaksi ja rakkaaksi
Jotenkin se tuntui luonnolliselta. Kuukausi siitä eteenpäin suudeltiin ensimmäisen kerran.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä teet työksesi, mutta TODELLA ammattitaidoton ainakin olet.
Vais niin. En mä tarkoituksella alkanut häntä kullittelemaan. Joskus vahingossa sanoin "ole hyvä rakas" ja siitä eteenpäin hän on aina ollut mun kulta ja mä hänen. Alettiin miettimään mistä se homma edes lähti, niin tultiin molemmat siihen tulokseen, että se tuli vain luonnostaan.
Ketään muuta en ole kullitellut tai vastaavaa, vaikka huumoria heitänkin asiakkaiden kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ollut kaunis tarina
Ei.
Tämä on joku pervopertin päiväuni siitä, että kun aikansa muruttelee niitä hyvännäköisiä kassatyttöjä, he yhtäkkiä rakastuvatkin häneen.
Voi ei työpaikka romanssi! Todella pitää paheksua hyi, ikinä en ole tavannut vastaavaa.
Minulla on yksi alihankkija, joka kutsuu minua rakkaaksi. Mukavaltahan se tuntuu. Ostan siltä melkein mitä vaan 😆. Tietää kyllä mistä naruista vedellä. Väittäisin että on todella ammattitaitoinen myyjä, minusta ei ole ihan niin varmuutta...
Eipä sen kummempaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joku pervopertin päiväuni siitä, että kun aikansa muruttelee niitä hyvännäköisiä kassatyttöjä, he yhtäkkiä rakastuvatkin häneen.
No en oo pervopertti :D oon 26-vuotias nainen ja tää asiakas 24.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa tuossa nyt oli?