Mopon teoriakoe 2018 -ei läpi
Eka teoriakoe ei menny läpi ja vaikka jäi 3 kysymyksestä niin, tuntuu että ei mee seuraavallakaan läpi ja en haluais hukata vanhempien rahoja ku ei oo mitää itse luottamusta siihen että menis läpi. Tosin rahaahan siinäkin menee hukkaan, jos en korttia saa. Uskollan kyllä ajaa ilman korttia mutta jos jotain käy eihän vakuutus korvaa? Ainakin olettaisin näin. Onks muilla epäonnistunut tää teoriakoe ite kokoajan vaa mietin sitä et ois kiva saada pois alta mut sit en haluais heittää rahaa vanhemmilta hukkaan jos ei mee läpi, kuten luulen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko henkisesti jälkeenjäänyt? Jos kokeesta ei pääse läpi, kannattaa kulkea bussilla. Polkupyöräkin saattaa olla liian riskialtis.
Ootko itse tehtnyt sen kokeen, kun osaat noin kommentoida? Ei ole meinaan samanlainen kun 30v sitten... nimim. vieressä katsoin, kun poika teki sitä...
Miten sä virallisessa koetilanteessa olet voinut olla vieressä?
Ei voi olla totta. Itse olin oppinut vanhempien autokyydissä niin paljon että b-kortin teoriaakaan en varmaan lukenut kuin tunnin. Ei taida olla sulla ihan kaikki muumit melomassa.