Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks kokoajan puhutaan että M Torppa opiskelee "lähihoitajaksi ja sairaanhoitajaksi" kun se opiskelee VAIN lähihoitajaksi?!

Vierailija
14.09.2018 |

Ihan käsittämätön kusettaja! NOLOA! Ihme ettei väitä opiskelevansa lääkäriksi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instassa oikeen hieno hoitsukuva,stetoskoopit kaulalla niinkuin lähäreillä yleensä kuvittelee kai lääkäri olevansa

Vierailija
22/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maisalla huono itsetunto, siksi yrittää nyt esittää nyt kaunistella totuutta.

Nyt on niin sekavaa settiä että! Opiskeleminen on kaunisteltu totuus? Häh? Käyt ilmeisesti hitaalla.

Valehtelee että opiskelee lähihoitajaksi JA sairaanhoitajaksi, vaikka todellisuudessa opiskelee VAIN lähäriksi. Taidat itse käydä hitaalla.

Laita linkki, missä Maisa kertoo opiskevansa tällä hetkellä sairaanhoitajan tutkintoon. Ig ihan näkee että aloittanut 2017 opiskelun lähihoitajaksi. Sinne on pääsykoe. Sinun kaltaisten hävittämiseksi vastuullisesta hoitotyöstä.

Siellä ig:ssä nimenomaan on kertonut. En jaksa alkaa sulle linkkiä kaivaamaan. Heh hyvä vitsi :D En ole koskaan kyseiselle alalle pyrkinytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puheesiin ei voi luottaa, nolo se yhteistyöpostaus missä myönsi taas kerran valehdelleensa..

Vierailija
24/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jossain haastiksessa kertonut että aikoo kätilöksi.,kai se ukko rahalla hoitaa vaikka valelääkärin paperit

Vierailija
25/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaa että ei valmistu edes kymmenessä vuodessa lähäriksi. Sairaanhoitaja törppö onkin jo sitten silkkaa fantasiaa.

Vierailija
26/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan pääsee opiskelemaan lähihoitajaksi kun niistä puutetta. 

Onko tuo nyt niin hieno ammatti olevinaan, vaikkakin tosi tarpeellinen on.

No taas tätä "kuka vaan pääsee..." skeidaa. EI PÄÄSE.

Itse opiskelemaan pyrkiessäni 117 haki ja 17 otettiin sisään (mm. minä). Niin, ja se on tärkeä työ, kokemuksesta tiedän. Eri asia on se, että kouluun päässeistä iso osa lopettaa. Se kun ei ole valkoisessa puvussa liihottelemista, stetoskoopit kaulassa (Maisan kuva naurattaa..). Esimerkkinä vaatteiden vaihto levinneen jaskan vuoksi, painimista aggressiivisen muistisairaan kanssa (parhaimmillaan kolme hoitajaa). Ja kaikki ihmisen parhaaksi. Totuus usein iskee jo harkka-aikana.

Vierailija
27/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siivoojaopiskelija, mutta opiskelen nyt myös astronautiksi, kun katson Youtubesta NASA:n videoita.

Mielenkiintoinen tuo puolusteleva "ehkä hän nyt opiskelee lh:ksi ja myöhemmin sh:ksi"-tulkinta. Monet peruskoulun alakoululaiset ovat vielä joskus tohtorikoulutettavia, mutta ei heitä nyt kutsuta alakoulun oppilaiksi ja tohtorikoulutettaviksi.

Vierailija
28/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
29/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siivoojaopiskelija, mutta opiskelen nyt myös astronautiksi, kun katson Youtubesta NASA:n videoita.

Mielenkiintoinen tuo puolusteleva "ehkä hän nyt opiskelee lh:ksi ja myöhemmin sh:ksi"-tulkinta. Monet peruskoulun alakoululaiset ovat vielä joskus tohtorikoulutettavia, mutta ei heitä nyt kutsuta alakoulun oppilaiksi ja tohtorikoulutettaviksi.

Joka toinen läpsyhän on näitä avaruusteknikoita. Tekee iltaduunia vielä koneinssin työpäivän jälkeen nasalla. Ja  välissä pari vaativaa aivoleikkausta, on ne ahkeria.

Vierailija
30/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän opiskelee ensin lähihoitajaksi ja myöhemmin sairaanhoitajaksi? Osa hoitajista opiskelee lääkäreiksi. 

Lähihoitajilla on erittäin tärkeitä tehtäviä mm. kotipalvelussa.

Luetun ymmärtäminen? Tällä hetkellä!

Vierailija
31/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
32/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sakkia LauraHUHtasaaren kanssa. Miksei voi sanoa totuutta, miksi pitää kaunistella?

Vierailija
33/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nainen, superlahjakkuus vois opiskella hoitsulukujen välissä vaikka rakettitiedettä.

Vierailija
34/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähioitajan opinnoista ei saa hyväksilukuja kuin ensimmäisen 3 viikon perushoivajakson. Siksi tässä nyt joku mättää maisan sh opinnoissa.

Vierailija
35/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämän Maisan pitänyt jättää julkisuus kokonaan. Tai niin hän ainakin ilmoitti joskus kauan aikaa sitten. Kai sekin oli keino saada lisää julkisuutta. 

Vierailija
36/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähioitajan opinnoista ei saa hyväksilukuja kuin ensimmäisen 3 viikon perushoivajakson. Siksi tässä nyt joku mättää maisan sh opinnoissa.

Automaattisesti saa vain sen. Taidot osoittamalla voi sitten saada paljon enemmänkin. Ainakin itse olen saanut todella paljon hyväksilukuja Metropoliassa lähihoitajapohjalla kun takana on usean vuoden sairaalatyökokemus.

Vierailija
37/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei puhu asioista oikealla tavalla, eli että opiskelee lähihoitajaksi, minkä jälkeen aikoo hakea sairaanhoitaja -opintoihin. Jos hänellä ei ole aiempaa toisen asteen tutkintoa, niin ei hän silloin voi vielä opiskella ammattikorkeassa.

Itsellänikin suunnitelmissa sairaanhoitajan opinnot ja hainkin nyt syksyllä opintoihin, en kuitenkaan väitä vielä opiskelevani kyseistä alaa sillä perusteella, että olen tyyliin lukenut alan kirjallisuutta.

Vierailija
38/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on kiristänyt useammalta mieheltä rahaa olemattomilla raskauksilla ja muka aborteilla, niin selvä kai se, ettei puheisiin ole luottamista. Tuo on jo sen mittaluokan härskiyttä, että ei tällaista ihmistä voi ottaa tosissaan.

Vierailija
39/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H uija a kaikkia puhumalla ja hymyilemällä.

Vierailija
40/42 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaan pääsee opiskelemaan lähihoitajaksi kun niistä puutetta. 

Onko tuo nyt niin hieno ammatti olevinaan, vaikkakin tosi tarpeellinen on.

No taas tätä "kuka vaan pääsee..." skeidaa. EI PÄÄSE.

Itse opiskelemaan pyrkiessäni 117 haki ja 17 otettiin sisään (mm. minä). Niin, ja se on tärkeä työ, kokemuksesta tiedän. Eri asia on se, että kouluun päässeistä iso osa lopettaa. Se kun ei ole valkoisessa puvussa liihottelemista, stetoskoopit kaulassa (Maisan kuva naurattaa..). Esimerkkinä vaatteiden vaihto levinneen jaskan vuoksi, painimista aggressiivisen muistisairaan kanssa (parhaimmillaan kolme hoitajaa). Ja kaikki ihmisen parhaaksi. Totuus usein iskee jo harkka-aikana.

No kyllä muuten pääsee! Minä tiedän ihmisiä, joita ei mihinkään muualle ole otettu, mutta lähäriksi voisivat opiskella (haavoittuvaisten ihmisten pariin työskentelemään!) Olen järkyttynyt.