Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Possen kaksituntinen liian pitkä!

Vierailija
14.09.2018 |

Mitä mieltä olette? Aiemmassa puolitoistatuntisessa oli tarpeeksi mielestäni. Varsinkin perjantai-iltaan, kun sijoitettiin, silloin väsyneempi pitkän viikon jälkeen eikä jaksa keskittyä. Ja kun suuri osa ohjelmasta menee hastatteluihin ja liian pitkään selitettyihin juttuihin. Ei mikään muu kuin elokuva kestä noin kauan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi moista kakkaa katsoa minuuttia kauempaa. 

Joskus oli pakko katsoa koko jakso kyläpaikassa, kyllä täytyy sanoa että voi v....  Miten voi kukaan pilata lauantai-illan parhaimman katseluajan moisella PASKALLA.

Ja syyksi ei kelpaa että sopii lapsiperheille, minusta sellanen paska ei sovi kellekään. En ymmärrä kuka nauraa sellaselle, ainbakin ne tekijät tekoräkättivät itse joka välissä.. idioottia porukkaa nämä duudsonit ym missit, ei voi muuta todeta.

Vierailija
2/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelma on turha. Kuka sitä katsoo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tulla ollenkaan tota ohjelmaa, ihan ala-arvoista kuraa. Ja olen oikeasti huumorintajuinen ihminen, en mikään tosikko tiukkis. Mutta mun mielestä toi on jo niin mautonta, näin pätkän tosta ohjelmasta ja siinä olivat backin veljekset luettelemassa kategoriaan kuuluvia tietyllä kirjaimella alkavia sanoja, ja jos meni väärin, niin jonkun duudsonin paljasta persettä kärrättiin lähemmäs naamaa. Anteeks mut mitä helvetin vittua oikeesti? Pitäskö ton olla hauskaa. Juontajat räkätti vieressä ja yleisö hörisi mehuissaan. Ja joku pitää tota "viikon kohokohtana" ja lähes kiljuu riemusta kun jee posse tulee taas!!! Ei saatana.

Onhan siinä ihan suht fiksuja juttuja välillä mut kyllä useimmiten on heitetty niin läskiksi etten ymmärrä miten kukaan voi tehdä sellaista

Vierailija
4/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, kaikki yritetty tunkea mukaan. En muuten katsoisi mutta neuloessa haluaa jotain muutakin seurattavaa eikä muitten kanavien tarjonta ole sen parempaa. Tai ehkä olen vaan liian vanha etten ymmärrä miksi osa tuosta on hauskaa.

Vierailija
5/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpasen hyväjätkä tekoräkätys on kyllä jotain nolointa ikinä.

Vierailija
6/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä huonompi kuin aiemmilla kausilla. Ei ollut oikein mitään hauskaa. Suihkurallit on jo niin nähty, eikä ne muut rallit ole olleet oikein mistään kotoisin.

Sätkyukko on ihan ok, tosin viime jaksossa sekin oli aika laimea.

Stunttien tilalle tullut tehtävä oli kyllä mielenkiintoisempi kuin ne stuntit.

Vierailija
7/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista puoliakaan vieraista. Olenko väärää kohderyhmää?

Vierailija
8/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kyllä Possesta ja jopa naurankin niille jutuille, mutta samaa mieltä ap:n kanssa, kaksi tuntia on liian pitkä, etenkin kun loppuu niin myöhään. Tämä on meillä ohjelma, jota ollaan lasten (ala- ja yläkouluikäiset) katsottu yhdessä, mutta ei tuo alakouluikäinen jaksa välttämättä edes valvoa sinne kymmeneen saakka.

Suureksi harmikseni ohjelma tulee vielä päällekkäin Vain Elämää ja Sohvaperunoiden kanssa!

Vierailija
9/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi tulla ollenkaan tota ohjelmaa, ihan ala-arvoista kuraa. Ja olen oikeasti huumorintajuinen ihminen, en mikään tosikko tiukkis. Mutta mun mielestä toi on jo niin mautonta, näin pätkän tosta ohjelmasta ja siinä olivat backin veljekset luettelemassa kategoriaan kuuluvia tietyllä kirjaimella alkavia sanoja, ja jos meni väärin, niin jonkun duudsonin paljasta persettä kärrättiin lähemmäs naamaa. Anteeks mut mitä helvetin vittua oikeesti? Pitäskö ton olla hauskaa. Juontajat räkätti vieressä ja yleisö hörisi mehuissaan. Ja joku pitää tota "viikon kohokohtana" ja lähes kiljuu riemusta kun jee posse tulee taas!!! Ei saatana.

Onhan siinä ihan suht fiksuja juttuja välillä mut kyllä useimmiten on heitetty niin läskiksi etten ymmärrä miten kukaan voi tehdä sellaista

Juuri näin, minäkin olen huumorintajuinen ihminen, mutta tossa ohjelmassa ei todella ollut sekuntiakaan joka olisi saanut nauramaan, päinvastoin.

Kai toi on tehty täysille tomppeleille joilla ei ole huumorintajua suotu ollenkaan, juontajat sitten räkättävät ja tollot nauraa perässä. 

Aivottomien soopaa.

Vierailija
10/13 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin minuutin jälkeen on jo pakko vaihtaa kanavaa, pieruhuumori oli ala-asteella olevinaan hauskaa mutta ei sitä enää aikuisena jaksa parhaaseen lähetysaikaan katsoa.

Vierailija
11/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa venytystä, äärimmäisen kiusallista katsoa, kun tunnelma on...itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
12/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo oo vähän sellanen ohjelma joka pyörii taustalla kun puuhailee muuta? Siinä tarkoituksessa tuo 2h ei minua ainakaan haittaa. Mutta jos töllöttämällä töllöttäis niin joo sillon kyllä.

Vierailija
13/13 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tuota katsoo kun en tunne ketään joka tunnustaisi ja täälläkin kaikki vihaa? Jonkun kai täytyy kun se tuohon aikaan lähetetään...?

Karseaa kuraa joka tapauksessa.