Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saanut ex mieheltä sitä mitä tarvitsin? Nykyiseltä saan pyytämättä

Vierailija
14.09.2018 |

edelleen ihmetyttää, halusin hellyyttä = siis koskettelua/hivelyä. Suudelmia, eikä aina 1s kestäviä pikku pusuja. Kerroin tämän exälle, pyysin, itkin lopulta raivosin.

Mies jätti.

Löysin uuden miehen ja yhtäkkiä huomaan saavani hellyyttä, kiihkeitä suudelmia, kosketusta. Mies kattoo silmiin. itse olen päästäni pyörälläni. Vau saan pyytämättäkin sen mitä tarvitsen, kun exältä en saamut edes pyytämällä.

Edelleen välillä käy mielessä, että miksi exä ei sen vertaa panostanut suhteeseen? 🤔

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän vittua ny taas.

Sulla on mies joka tekee asioita joista pidät ja silti mietit jotain vanhaa hoitoa? Eiköhän se kannata lopettaa nyt heti alkuunsa ettei kohta käy niin että saat miettiä toistakin exää.

Vierailija
2/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt, että onko mahdollista löytää sellainen mies, jonka kanssa olisi läheisyyttä ja HÄN itse haluaisi koskettaa minua ja saisi siitä iloa. Ilmeisesti on mahdollista! Mutta kaikki muut osa-alueet ovat hyvin nykyisessä avioliitossani, joten en oikein voi erota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä, tämän kanssa me miehet joudumme elämään

Vierailija
4/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki naiset eivät ole tuollaisia. Ällöttävää lääppimistä.

Vierailija
5/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku minkä?

jos sulla on kertoa syy miksi jotkut miehet ei halua koskettaa vaimoaan ja vieläpä tahallaan jättää antamatta vaimolleen sen mitä tämä tarvitsee niin kerro ihmeessä.

Ite koin avioliitossani että minä olin viallinen kun mua ei voinu ees koskettaa

Nykyisen miehen kanssa oonkin kokenut täysin päinvastaista, pitkästä aikaa olen onnellinen, tuntuu hyvältä olla haluttu kaikin puolin. ❤

Mutta kyllä tämä herättää kysymyksen että mikä vika siellä exän päässä oli.

Vierailija kirjoitti:

Tässä, tämän kanssa me miehet joudumme elämään

Vierailija
6/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo luulin että siivousapua.

Vierailija
7/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jokin ongelma?

Ensinnäkin voin kertoo että oltiin exän kanssa yli 10 vuotta yhdessä, ei siis ole kyse mistään hoidosta.

Enkä todellakaan haikaile kusipään perään, mutta olen hämmästynyt kun tajusinki ettei mussa olekkaan vikaa. Kyllä mä haluan ymmärtää asioita ja sitä miksi joku toimii jollain tavalla.

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän vittua ny taas.

Sulla on mies joka tekee asioita joista pidät ja silti mietit jotain vanhaa hoitoa? Eiköhän se kannata lopettaa nyt heti alkuunsa ettei kohta käy niin että saat miettiä toistakin exää.

Vierailija
8/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinku minkä?

jos sulla on kertoa syy miksi jotkut miehet ei halua koskettaa vaimoaan ja vieläpä tahallaan jättää antamatta vaimolleen sen mitä tämä tarvitsee niin kerro ihmeessä.

Ite koin avioliitossani että minä olin viallinen kun mua ei voinu ees koskettaa

Nykyisen miehen kanssa oonkin kokenut täysin päinvastaista, pitkästä aikaa olen onnellinen, tuntuu hyvältä olla haluttu kaikin puolin. ❤

Mutta kyllä tämä herättää kysymyksen että mikä vika siellä exän päässä oli.

Hän ei rakastanut sinua.

Vierailija
9/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä hehkuttaisin siivous apua ? 🤔 osaan kyllä ihan ite siivota 😁

Vierailija kirjoitti:

Minä jo luulin että siivousapua.

Vierailija
10/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on mahdollista. Tiedän miltä tuo tuntuu, vaikka muuten kaikki olisikin hyvin niin meillä ainakin samantyyppisestä tilanteesta seurasi lopulta ero. Ehkä voisit varata teille ajan vaikka sexpoon sieltä löytyy mies parisuhdeterapeutti (Antti Ervasti), saattaisi auttaa. Mitä sun mies sit sanoo et miksi toimii noin?

Vierailija kirjoitti:

Olenkin miettinyt, että onko mahdollista löytää sellainen mies, jonka kanssa olisi läheisyyttä ja HÄN itse haluaisi koskettaa minua ja saisi siitä iloa. Ilmeisesti on mahdollista! Mutta kaikki muut osa-alueet ovat hyvin nykyisessä avioliitossani, joten en oikein voi erota. 

Vierailija
11/12 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että tämäkin opitaan kotoa. Mun mies ei edes tiennyt mikä on hyvän yön pusu, kun tavattiin. Ei heillä ole kotona edes lapsille annettu pusua, kun ovat menneet nukkumaan. Mä olen ollut siinä uskossa, että se on kaikilla tapana, koska niin on tehty mun kotona kun mä olin lapsi.

Mun anoppi on narsisti, joka välittää vain itsestään. Appi taas alkoholisti, jolle se pullo on ollut tärkein. Eipä siinä ole hellyyttä jaettu parisuhteessa eikä edes lapsille. miten siis mieheni olisi voinut osata?

Hellyyden puutteessa siis minäkin. 

Vierailija
12/12 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: okpatempleofsolution@gmail.com tai soita +27653527813

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi