Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän sukulaiseni häihin menemättä, koska sukulaislapset roikkuvat minussa!

Vierailija
14.09.2018 |

En saa hetkeäkään rauhaa! Vaativat minua viihdyttäjäkseen ja heidän vanhempansa vain naureskelevat! Sitten kun mainitsen niin heti ollaan niin loukkaantuneita😫!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten perustelevat tuota sillä, että olin samanlainen heidän ikäisenään. Eivät kumminkaan muista lasten vanhemmat että samalla tavalla he käyttäytyivät minua kohtaan kuin minä heidän lapsiaan kohtaan nyt.

Vierailija
2/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juot itsesi ihan tolkuttomaan känniin joku kerta, niin ehkä eivät jatkossa päästä niitä roikkumaan suhun.

No ei... En suosittele. Kuulostaa tosi ahdistavalta. En itsekään enää lähtisi mihinkään. En osaa olla lasten kanssa. Serkkuni poika on eri juttu, kun se tykkää rakennella juttuja ja on kiinnostunut tieteestä ja tekniikasta. Lisäksi poika on kohtelias ja aika rauhallinen. Hän on poikkeus. Tosi kypsä ja älykäs poika. Hän on parempaa seuraa kuin monet aikuiset.

Onneksi olen mies ja sukulaiset pitää mua liian erikoisena tyyppinä. Mun ei yleensä tarvitse väkisin olla lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä syy olla menemättä, jos et osaa vetää rajoja ja pitää niistä kiinni.

Vierailija
4/4 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos juot itsesi ihan tolkuttomaan känniin joku kerta, niin ehkä eivät jatkossa päästä niitä roikkumaan suhun.

No ei... En suosittele. Kuulostaa tosi ahdistavalta. En itsekään enää lähtisi mihinkään. En osaa olla lasten kanssa. Serkkuni poika on eri juttu, kun se tykkää rakennella juttuja ja on kiinnostunut tieteestä ja tekniikasta. Lisäksi poika on kohtelias ja aika rauhallinen. Hän on poikkeus. Tosi kypsä ja älykäs poika. Hän on parempaa seuraa kuin monet aikuiset.

Onneksi olen mies ja sukulaiset pitää mua liian erikoisena tyyppinä. Mun ei yleensä tarvitse väkisin olla lasten kanssa.

Minä taas olen ollut hyvä lasten kanssa, mutta roikkumisessa tullut raja vastaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme