Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetat leivänsyönnin. Etkö syö enää leivänpäällysiäkään?

Vierailija
13.09.2018 |

Jos, niin miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edellinen kerta tuonut toivomaasi vastausta?

Vierailija
2/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön entiseen tapaan, vain ilman leipää: voitelen leivän sijaan lautasen ja nuolen sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin juustot ja salaatit rullalle keskenään.

Vierailija
4/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön voin, juustot, leikkeet ja muut ilman leipää.

Miksikö? Koska mä voin.

Vierailija
5/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on leivänpäällyset? Minulle juusto ja leikkeleet on ihan vaan ruokia, joita voi syödä ilman mitään niiden alla.

Vierailija
6/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juustoa ja leikkeleitä hedelmien ja kasvisten kanssa. Proteiinia saa vähän lihaleikkeleistä ja juustostakin. Itse en ehkä voinut luopua juustosta, vaikka muuten yritin valita terveellisesti. Voita en tietenkään ottanut. Vaan kyllä se leivän syöminen on mukavaa, kun pitää kultaisen keskitien eikä ahda vatsaansa täpötäyteen pelkällä reissarilla!

Vierailija
7/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on leivänpäällyset? Minulle juusto ja leikkeleet on ihan vaan ruokia, joita voi syödä ilman mitään niiden alla.

Juuri näin. Mihin sitä turvottavaa ja höttöistä leipää tarvitaan, kun kananmuna, juusto, salaatti, kurkku ja kalkkunasiivut maistuvat sata kertaa paremmalta ilman leipää. Ja säästyy vatsavaivoilta, turvotukselta ja siltä, että nälkä yllättää taas 2h jälkeen, kuten leivän ja puuron pupeltajilla.

Vierailija
8/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele esim. juustoa tai kinkkua "leivänpäällisinä" vaan ihan juustona ja kinkkuna. Syön noita paljaaltaan kuten olen syönyt aina vielä silloinkin kun söin leipää, tai vaikka kasvisten, hedelmien tai kananmunan kanssa.

Vierailija
9/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli, jotain kinkkuleikkelettä tms. pelkiltään! Juuston nyt vielä jotenkin ymmärrän, mutta vain jos kyseessä ei ole tyyliin Arkijuusto vaan jokin laadukkaampi.

Vierailija
10/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun söin vielä leipää, harvoin laitoin siihen mitään päällystettä, vaan söin sen murtamalla ruoan ohessa. Voileivän söin graavilohella enemmän herkkuna. Nykyään syön "voileipiä" eli maissikeksejä, johon voi tietenkin laittaa leikkeleitä, jos haluaa. Käytän kinkkuja tai juustoja salaateissa mielummin tai juustoa herkkuna vaikka viinin kanssa. Ja lohi tai tonnaritahna käy niihin hyvin.