Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Elisa- sarja takaisin!

Neiti A
13.09.2018 |

Kuinka moni muistaa joskus vuosia sitten Yleltä tullee sarjan nimeltä Ihana Elisa? Sarjaa on tehty kaksi tuotanto kautta ja sitten tarina jatkuu kertoen Elisan tyttären elämästä. Olen etsinyt sarjalle DVD-levyjä, mutta en oikein löydä niitä sopivia. Pystyykö Ylelle laittamaan viestiä toive ohjelmista/sarjoista? Tai tietäkö kukaan mistä saisi ostettua kyseisen DVD-levyn?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitkatsoa sarjan netistä ilmaiseksi, mutta vain jos sinulla on hyvät virussuojaukset. On muistaakseni englanninkiliset tekstitykset. Googlaile, en nyt muista mikä luvatta kopioita jakava pulju se oli. Itse nauhoitin nuo telkusta ja on suomenkieliset tekstit. Lisäksi on sarja alkuperäisenä tekstittä, jossa sarja on sensuroimaton. Nehän panee jo ennen kuin suomalaisessa sarjassa se kerrotaan.

Vierailija
2/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Elisa on kyllä yksi parhaista sarjoista ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, ihana sarja ja Vittoria Puccini, ihana Elisa niin kaunis

Vierailija
4/10 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdon.comilla on hyvät valikoimat. Olisiko sieltä saatavana?

Vierailija
5/10 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa ylelle ohjelmatoiveita sarjasta!

Vierailija
6/10 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylelle laittanut muutaman kerran pyyntöä, Ihana Elisa sarja uusiksi ,näin vuonna 2019.Luulen ja uskon monen sarjaan ihastuneen mielellään katsovan tätä lumoavaa draamaa. Miksi ei kerran vielä tv. 2 tai 1, tai Teema laittaisi uusintoja pyörimään.

Vierailija
7/10 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto.

Vierailija
8/10 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin sen myös uusintana. Minulla on sarja itse nauhoitettuna dvd:nä, mutta ilman tekstityksiä. Viimeksi näyttivät kun elisa-fanit keräsivät adressin, ehkä uusi adressi?

Vierailija
9/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh?? Oletko tosissasi? Miksi tätä sarjaa olisi sensuroitu kun on jo valmiiksi hyvällä maulla tehty? Mistä olet sensuroimattomia jaksoja saanut käsiisi? Haluan tietää koska jos tarinasta on jätetty näyttämättä jotain oleellista niin tottakai kiinnostaa!

Ja no voisihan tuota mennä uudelleen toivomaan YLEn sivuilta että näyttäisivät taas uusintana. En luota noihin netin laittomiin stream ja videopalveluihin ja joskus niitä katsoneena ei aina kaikkia jaksoja edes ole tai tekstitykset puuttuvat osittain yms. Eli laitanpa YLElle nyt toivepalautetta! Mitä useampi toivoo niin sitä suuremmalla tod näk laittavat uudelleen töllöön!

Vierailija
10/10 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja alkoi 15.6. uusintana Teemalla ja on kokonaan Areenassa😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä