Kahden lapsen isä alkoi suhteeseen melkein tyttärensä ikäisen tytön kanssa
Kommentit (51)
Mulla on tuollainen tuttavapariskunta ja tosiaan miehen eläkevuosiin asti meni ihan hyvin mutta nyt nelikymppisenä nainen on uransa huipulla, matkustaa maailmalla työasioissa jne. ja mies on täysin ukkoutunut ja erakoitunut kotiinsa. Ei heillä oikein ole enää mitään yhteistä. Mies valittaa ja narisee kun joutuu olemaan niin paljon yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuossa iässä vielä menettelee, mutta sitten kun mies on eturauhasvaivainen vanha eläkeläisgubbe niin nainen on edelleen vireässä kunnossa. Noh voihan se suhde perustua jollekin hoivavietillekin.
Itse saan aina alapeukkuja kun mainitsen, että tuollaisessa pariskunnassa rouvaa odottaa noin 25 vuoden yksinäinen vanhuus.
Jutusta löytyy nimet, nimillä löytyy facebookista nopeasti nämä henkilöt. Varsinkin miehen nimi niin erikoinen ettei usein tule vastaan.
Ei ole voinut olla kyllä raha tässä suhteessa ratkaisijana. Tämän suhteen suola ja ratkaisija on WT.
Niin. Danny voisi olla Erikan isoisä, ei se niin justiinsa oo 😂😂
Mä kun luulin et puhutaa Jokisen Veskusta jolla on myös 17 vuotta nuorempi muikkeli ollut jo puoli vuotta. Luulin et Vesku on naimisissa 🤔
Samana iltana oli jo lohduttaja paikalla. Nopeaa toimintaa.
Naurattaa tuo The Affair -sarjasta otettu kuva artikkelin kuvituksena :D
Ihana tarina, tuli hyvä mieli. On onni, kun kaksi toisilleen sopivaa ihmistä kohtaa. Ja mitään ongelmaahan tuossa ei ole kun mies oli vapaa!
Ja ihan nainenhan tuo on, aikuisen iässä. Ja lapsetkin hyväksyy, mikä helpottaa.
En jaksa tajuta, miten joitakuita ikäerot haittaa.
Mie haluisin sen naisen nähdä, joka on nelikymppisenä parhaimmillaan.