Mistä esineistä pidät?
Minä pidän laadukkaista kynistä ja taidokkaasti käsin tehdyistä hyötyesineistä. Lisäksi pidän nojatuoleista ja pistän aina merkille myös ihmisten ruokapöydän tuolit.
Kommentit (7)
josta nyt erityisemmin pitäisin. Ei ainakaan tule mieleen mitään.
sellainen että tuolin jalkojen välissä on sellainen välipuu johon jalat saa sopivasti. Ymmärrättekö? Olen lyhyt ihminen niin tykkään pitää jalkojani siinä välipuulla.
Nykyään ihailen Arabian Taika-sarjan astioita, joita olen alkanut kerätä.
Lisäksi minulla on muutamia Dyrberg & Kernin pukukoruja, jotka hivelevät silmää...
että tottakai kengistä! Olen kenkäfriikki ja ihailen kauniita kenkiä...niitä onkin kaapissa aika paljon :-)
Mua haukuttiin jossain ketjussa materialistiksi aikoja sitten kun kerroin pitäväni kauniista ja toimivista esineistä.
Nyt kun vauva syö kiinteitä, ykkössuosikkiesine on Tupperwaren juureskuorija. Se on kauniin mallinen ja toimiva, kun sillä kuoritaan eri asennossa kuin tavallisella.
Myöskin mun iPod on kaunis esine.
sellainen että tuolin jalkojen välissä on sellainen välipuu johon jalat saa sopivasti. Ymmärrättekö? Olen lyhyt ihminen niin tykkään pitää jalkojani siinä välipuulla.
Vaan ei löytynyt tarpeeksi tukevia hyviä meidän budjettiin, joten ei ole välipuullisia :D
Pidän itse omista itsevalitsemistani halvoista tusinajuomalaseista. Ohuet lasit, kirkkaat eikä mitään krumeluureja, pikkaisen muotoillut.
Jokapäivä totean myös mielihyvällä, että pidän olohuoneemme matosta, villamatto, yksinkertainen, yksivärinen.
Pidän Muumi-mukeista, niistä aamukahvi maistuu parhaimmalle.
olen todella ihastunut puiseen kissapatsaaseeni. :)