Äiti heitti lapsensa kassaa päin muumimaailmassa
Noin nelikymppinen nainen kirjaimellisesti heitti 7-9 vuotiaan poikalapsensa suutuspäissään kassaa päin muumimaailman putiikissa. Nainen näytti ensin työntävän ja huutavan pojalle jotakin että ''mene nyt saatana siihen jonoon''. Poika sitten törmättyään kassaan lähti itkien pois. Minua jäi mietityttämään muiden asiakkaiden reaktiot... Koko liike taisi hiljentyä tömähdyksestä, mutta kukaan ei puuttunut tilanteeseen kassaa mukaanlukien. Miten itse olisit toiminut tilanteessa tai toivonut henkilökunnan toimivan? Itse olin kauempana tilanteesta enkä puuttunut.
Kommentit (17)
Mitä se sulle kuuluu? Jos iso lapsi kiukuttelee julkisella paikalla, niin pitäisikö vaan taputella päähän? Että hyvä Vertti-Jorma, varastele vaan niitä tikkareita ja kiroile ja mulkoile ihmisiä?
Onko muumimailma muka enää edes auki? Luulin että menevät talviunille kun koulut alkavat.
Olisit itse puuttunut. Taidat olla samanlainen mamma?
Kirjaimellisesti heitti, eli siis nosti pojan ilmaan ja siitä viskasi? Ai ei? Miksi et itse puuttunut asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko muumimailma muka enää edes auki? Luulin että menevät talviunille kun koulut alkavat.
Tarkistin, kiinni on. Eli joko ap on liian tyhmä keksiäkseen kunnon provoja tai sitten mankuu asiasta vasta nytten.
Ap itte seiso tollona hiljaa ja nyt kyselee muiden toiminnasta :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu? Jos iso lapsi kiukuttelee julkisella paikalla, niin pitäisikö vaan taputella päähän? Että hyvä Vertti-Jorma, varastele vaan niitä tikkareita ja kiroile ja mulkoile ihmisiä?
En ole ap, mutta en myöskään hyväksy sitä, että ketään lasta paiskotaan pitkin kassoja. Eikö sinulla ole kuin kaksi vaihtoehtoa vain taputella päähän - paiskoa pitkin kassoja?
Ohjata ja ojentaa voi ilman pahoinpitelyä.
En usko että on heittänyt. Varmaan vahingossa tuupannut liian lujaa ja poika kaatunut kassaa päin. Aika harva 7-9 vuotiasta nostelee ilmaan niinkun taaperoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin, kiinni on. Eli joko ap on liian tyhmä keksiäkseen kunnon provoja tai sitten mankuu asiasta vasta nytten.
Tässähän se tulikin. Idiootti ap. Taitaa itse paiskoa lastansa ja nyt testailee muiden reaktioita täällä keksimällä Muumimaailma satuja.
Käyttäjä22014 kirjoitti:
Noin nelikymppinen nainen kirjaimellisesti heitti 7-9 vuotiaan poikalapsensa suutuspäissään kassaa päin muumimaailman putiikissa. Nainen näytti ensin työntävän ja huutavan pojalle jotakin että ''mene nyt saatana siihen jonoon''. Poika sitten törmättyään kassaan lähti itkien pois. Minua jäi mietityttämään muiden asiakkaiden reaktiot... Koko liike taisi hiljentyä tömähdyksestä, mutta kukaan ei puuttunut tilanteeseen kassaa mukaanlukien. Miten itse olisit toiminut tilanteessa tai toivonut henkilökunnan toimivan? Itse olin kauempana tilanteesta enkä puuttunut.
Täähän oli hieno juttu. Ainoastaan YKSI ihminen ei puuttunut tilanteeseen eli lähimpänä seisonut. Muut seisoivat kauempana ja eivät siis voineet puuttua. Tälle yhdellekin saattoi olla epäselvää kuka seisoo lähimpänä eli kyllä täällä puututaan.
Taas joku joka ei muka muista mitä neuvolassa sanottiin lapsen tunteiden sanoitamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollikka tehtailee näitä sarjana, pitää näyttää, että palsta on vilkas!
Trolli vissii mut kuulostaa mun äidiltä. Jätän omat lapset tekemättä siinä pelossa et oon periny sen hullun tavat
Vaikka olit kauempana, niin miksi et itse puuttunut vaan arvostelet muita?