Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko nää oudot menkat vai kiinnittymisvuotoo?

Vierailija
13.09.2018 |

Mulla oli luullakseni ovis 2.9. Ainakin tunsin kovaa kipua oikean munasarjan kohdalla ja housuihin hulahti kävelylenkillä 3krt löysää limaa. Harrastettiin seksiä muistaakseni samana päivänä ja ehkäisy oli käytössä.

Viimeksi mulla alkoi menkat 3.8 joten nyt olisi mielestäni ollut niiden eikä oviksen aika? No ehkä 2-3 päivää seksistä alkoi hyvin kevyt ruskea vuoto josta tuli noin viikon mittaiset, niukat kuukautiset. Yleensä on runsaammat mutta viime kuussakin oli jo vähän niukemmat. Ja nyt tosi niukat... Vuoto oli nyt lähinnä ruskeaa limaa ja niitä kohdunriekaleita, ei lainkaan punaista verta.

Mietin vain tapahtuiko tässä hedelmöittyminen ja koska kannattaisi testata? Vai sekoileeko mun hormonit vaan. Luulin jo viime kuussa että olen raskaana kun selkään ja mahaan sattui koko kierron ajan. Samoin rintoihin. (Ja nää on ollut mulla klassiset pms oireet... jostain syystä kaikki oireet katosi ennen näitä viimeisimpiä menkkoja?) Tein kuitenkin parikin nega testiä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko stressi vaikuttaa siihen että kierto sekoilee? Valmistuin juuri koulusta (se jännitti minua kun oli viimekuussa arviointeja yms.) Ja jäin myös työttömäksi(olin kesätöissä joiden jatkumista syksylle jännitin).

Olen huomannut että minulta on kuukauden sisällä lähtenyt kamalasti hiuksia. Viimeksi koin vastaavaa abivuonna.

Ap

Vierailija
2/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mausta. Onko se lähempänä omenahillon vai aprikoosihillon makua?

Vierailija
4/4 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Ap