Tykkäileekö miehenne exänsä kuvista?
Mun mies tykkäilee eivätkä oikeastaan ole exän kanssa missään tekemissä, mutta facekavereita ovat. Mies tykkäilee joka kuvasta, tämä ex nainen ei tykkää miehen kuvista. Ihmettelen... Mieheltä kysyttäessä "se on vaan facebook" "ne on vaan kuvia" ym.
Kommentit (11)
no ei, poisti tykkäykset.... sekä yhteiset kaverit joiden kanssa on kuvia/insta stryssä., on viel katkera erosta vaikka väittää muuta
Nainen tykkää ja kommentoi paljon miespuolisten kavereidensa kuvista, mutta minun kuviin ei reagoi. Olipahan päivityksen harrasruksia tai muita kuvia niin ei tule minkäänlaista tykkäykksiä. Fasessa on mulla noin 200 kaveria ja heistä yleensä lähes puolet tykkää laitoimpa sinne mitä hyvänsä. Myös jos liitän puolisoni päivitykseeni niin hän estää sen näkymästä omalla seinällään.
En usko. En kyllä varmaksi voi sanoa tykkääkö vai ovatko edes kavereita, en itse käytä mitään sosiaalista mediaa joten ei tule nähtyä.
Mun mies ei ole Facebookissa eikä Instagramissa eikä missään vastaavissa niin ei, ei tykkää exänsä kuvista.
Tykkäilee. Ovat hyvissä väleissä, mikä on hyvä koska heillä on yhteinen tytärkin. En osaa pitää tätä mitenkään outona, koska itselläni exäni on paras kaverini.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäilee. Ovat hyvissä väleissä, mikä on hyvä koska heillä on yhteinen tytärkin. En osaa pitää tätä mitenkään outona, koska itselläni exäni on paras kaverini.
Tämä olisikin eri juttu, mutta heillä ei ole yhteisiä lapsia, vuoden suhde ja siitä on aikaa jo pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tykkää ja kommentoi paljon miespuolisten kavereidensa kuvista, mutta minun kuviin ei reagoi. Olipahan päivityksen harrasruksia tai muita kuvia niin ei tule minkäänlaista tykkäykksiä. Fasessa on mulla noin 200 kaveria ja heistä yleensä lähes puolet tykkää laitoimpa sinne mitä hyvänsä. Myös jos liitän puolisoni päivitykseeni niin hän estää sen näkymästä omalla seinällään.
Mä en katsoisi tuollasta menoa yhtään. Poistaisin fb kavereista ja elämästäni koko naisen.
No jotkut on sarjatykkääjiä...tykkäävät kaikkien kuvista. Jos tästä kyse niin en välittäis. Jos ei ole sellainen, niin sitten taitaa kyllä rakastaa eksäänsä. Sori.
Ei tykkää, koska hänen edesmennyt vaimonsa on kirjaimellisesti edesmennyt eli kuollut, mutta minulla herää kysymys: Mistä näet, että miehesi tykkää eksänsä kuvista? Minulla ei ole aavistustakaan kenen kuvista mieheni tykkää paitsi, jos kyseessä on yhteinen tuttavamme, jolloin kuvan alla lukee että mieheni tykkää kuvasta. Onko miehesi ex siis sinunkin fb-ystäväsi?