Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus pettänyt rippituoli?

Vierailija
13.09.2018 |

Rehellisesti ja jos olet kerro kokemuksesi ja miten tilanteeseen ajauduitte? Oletko kertonut kumppanille asiasta? Eräs tuttuni päätyi seksiin vaimonsa kaverin kanssa joten onko pelottanut se että esim se kolmas osapuoli möläyttää kännissä asiasta??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt koska "we were on a break!".

Vierailija
2/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä en ole koskaan edes kokenut mitään tarvetta pettää. Suhdetta on kestänyt jo 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt ja yhdessä oltu jo yli 30 vuotta.

Vierailija
4/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aina on jalat alla kestäny, vaikka monenlaista on tullut kuultua.

Vierailija
5/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Parisuhteen ollessa lopuillaan, olen ehkä vaihtanut uuden giltsin kanssa yhteystietoja. Ennen eroinfoa.

Vierailija
6/19 |
13.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle turvallisuudentunne on jopa tärkeintä intiimisuhteessa. En voisi tuntea oloani turvalliseksi, jos olisin tyypin kanssa jota ei haittaisi että olen varattu. Olisi niin valtava turn-off jos joku houkuttelisi minua pettämään, että se itsessään jo estäisi pettämisen. Miksi haluaisin läheisiin tekemisiin sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaisi että pettäisin omat arvoni ja kumppanini?

Sitä ei tietenkään voi varmaksi tietää, jos itse päätyisin salaamaan että olen varattu kun tulisi joku ihmeellinen jalat-alta -kokemus. Olisin niin pettynyt itseeni että tuskin jaksaisin elää sen jälkeen. Uskollisuus on elämäni perusasioita. 20 vuoden parisuhteen aikana ei ole tullut houkutusta.

Vierailija
7/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ei edes hävettänyt koska paska suhde ja paskaa seksiä

Vierailija
8/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle turvallisuudentunne on jopa tärkeintä intiimisuhteessa. En voisi tuntea oloani turvalliseksi, jos olisin tyypin kanssa jota ei haittaisi että olen varattu. Olisi niin valtava turn-off jos joku houkuttelisi minua pettämään, että se itsessään jo estäisi pettämisen. Miksi haluaisin läheisiin tekemisiin sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaisi että pettäisin omat arvoni ja kumppanini?

Sitä ei tietenkään voi varmaksi tietää, jos itse päätyisin salaamaan että olen varattu kun tulisi joku ihmeellinen jalat-alta -kokemus. Olisin niin pettynyt itseeni että tuskin jaksaisin elää sen jälkeen. Uskollisuus on elämäni perusasioita. 20 vuoden parisuhteen aikana ei ole tullut houkutusta.

Että oikein itsetuhoisiin fiiliksiin päätyisit? Jotain suhteellisuudentajua nyt, ei se ole maailmanloppu, tuskin sille kumppanillekaan.

Vierailija
9/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja ei edes hävettänyt koska paska suhde ja paskaa seksiä

Niin, enemmän mäkin häpeäisin paskassa suhteessa oloa.

Vierailija
10/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vai fyysisesti ?

Vierailija
11/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v, petin silloista poikaystävää, josta en välittänyt. Jätin hänet välittömästi pettämisen jälkeen, en kertonut pettämisestä. Olisin muutenkin lähtenyt.

Nykyistä miestä en ole pettänyt 20 vuoden aikana, vaikka tarjouksia on tullut, ja hokutuksua itsellekin. Pettäminen ei sovi mun arvomaailmaani.

Vierailija
12/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, on se nyt jumalauta jos ajatukset ja tunteetkin lasketaan "pettämiseksi". Niille kun ei mitään voi eivätkä ne voi ketään vahingoittaa.

Vierailija
13/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä otsikko tarkoittaa?

Olen pettänyt ja tullut petetyksi, useammankin kerran elämässä.

Vierailija
14/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ekassa suhteessani ihan lapsellisuuttani.

Vierailija
15/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, on se nyt jumalauta jos ajatukset ja tunteetkin lasketaan "pettämiseksi". Niille kun ei mitään voi eivätkä ne voi ketään vahingoittaa.

Monen mielestä vahva henkinen yhteys toiseen on pahempi kuin joku kähmänen pano jossa vain voimakas fyysisyys läsnä. Miehet pitävät fyysistä pettämistä pahempana.

Vierailija
16/19 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viikkoa ennen häitämme bestmanin, joka on mieheni paras kaveri, kanssa. Hulluinta on että mies oli vieläpä samassa talossa, mutta sammuneena juotuaan liikaa. Ja sitten bestman ja minä alettin ensin tanssia, sitten suudella, sitten sekstailtiin. Mies ei tiedä eikä tule koskaan tietämään.

Vierailija
17/19 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä silloin kun kuulin että muija petti

Vierailija
18/19 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotiaana silloista poikaystävääni petin unelmieni miehen (tai paremminkin pojan) kanssa. En olisi ikinä, milloinkaan, kuuna päivänä kuvitellut häntä saavani, ja kun sitten tilaisuus tuli en voinut kieltäytyä. Jätin kyllä poikaystäväni heti tuon tapauksen jälkeen. Tajusin ettei hän ollut todellakaan se oikea minulle. Tuon silloisen unelmani kanssa olin muutaman vuoden sitten yhdessä. Sen jälkeen en ole pettänyt ketään koskaan.

Vierailija
19/19 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisissä suhteissa kyllä, nykyisessä en.