Kysymys miehille
Onko näin, että miehille ei yleisesti ei tuota seksuaalista nautintoa kosketus muualle kuin penikseen.
Mieheni tiukka kommentti on ollut tähän aiheeseen, että miehet eivät nauti muusta kosketuksesta.
Harmittaa, koska itse haluaisin koskettaa miestä jo oman nautintoni takia hänen kroppaansa, onhan hänen kroppansa minulle eroottinen.
Kommentit (17)
Sinun miehellesi ei siis tuota. En minäkään erektiota saa selän tai pohkeiden koskettelusta, mutta syntyvä tuntemus on kuitenkin usein eroottinen.
Ihan puhuu nyt pehmoisia. Tottakai alapää on erittäin erogeeninen alue ja mies voi syttyä hyvinkin nopeasti. Mutta kyllä mieskin pitää tai no ainakin mä itte pidän ihan silittelystä, pussailusta, näykkimisestä, kutittamisesta.
Peräaukon hyväily tuo myös omat ulottuvuutensa. Samoin reisien sisäpinnan niinku säkkienkin. Säkkien kanssa sitten varovainen, on myös alue mikä sattuu kaikkein helpoiten.
Seksi on ihan erilaista miehellekin kun tunnetaan toisemme ihan oikeasti. Se orgasmi on edelleenkin paljon voimakkaampi, kun hommaan panostaa.
Minä miehenä nautin kyllä ihan kaikesta kosketuksesta. Vaatii kyllä tunteita hyväilijää kohtaan.
Olemme kyllä tunnepitoisessa sihteessa ja ellei mies todella uskottavasti ole valehdellut rakkaudesta vuosien ajan, niin ihan aidosti minua rakastaa ja haluaa.
Kyllä se hieman syö naista, että minun käteni ovat ”sidottuina” seksin aikana, esileikki kohdistuu vain minuun ja nautin todella paljon kosketuksesta muualle kuin alapäähäni, oikeastaan on pitänyt miehelle vuosia jankuttaa ettei pilluun voi heti käydä kiinni, pitää lämmitellä muu kroppa ensin.
Toki sivelen penistä ja suulla stimuloin myös itse esileikin aikana, mutta usein mies ei kestä pitkäaikasta toimintaa penikseen, ettei tule liian nopeasti.
Ap
Kyllä minulla ainakin tuntuu naisen kosketus helvetin kiihottavalle joka paikasta. Varsinkin kun kosketus on seksuaalissävytteistä niin vaikka jalkapohjasta alkaa seisomaan.
Mielestäni on miehesi vähän erikoinen jos ei tykkää kosketuksesta.
Kyllä muukin kosketus on eroottista. Ei siitä välttämättä kulli syki kovana, mutta kiihottaa silti. Esimerkiksi nännit ovat hyvinkin erogeeninen alue myös miehillä. Itse pidän myös anuksen hyväilystä, mutta tokikaan kaikki eivät.
M40
Komppaan muita vastanneita. Vika, jos nyt tämmöstä termiä puolitosissaan käyttää, on sun miehessä
Alavatsa, reisien sisäpinnat, kassit, väliliha, peräaukko, pakarat ja korvat.
Nyt on vaimokulta oppinut ottamaan jonkun ihanan taikaotteen kasseista samalla kun naidaan...samalla käsi painaa välilihaa ja satunnaisesti hipoo peppua. Aivan uskomattomat orgasmit.
Meitähän on toki erilaisia, mutta aika erikoiselta miehesi lausunto kuulostaa.
Itse kaipaan naisen kosketusta aika paljonkin, se korostuu vielä nyt, kun vaimoni ei ole mikään koskettaja tai hiplaaja, joka ihan oma-aloitteisesti tulisi halaamaan tai koskettamaan.
Täsmennetään siis vielä, että tarvitsisin ihan vaan normaalia kosketusta, en edes puhu mistään seksuaalissävytteisestä hipelöinnistä - vaan ihan normaalista kosketuksesta, hyväilystä ja halailusta.
Täällä vielä yksi: kyllä mua saa koskee. Halaaminen, puristelu, sively, hieronta, kaikki kiihottaa. Tämä on varmaankin yksi esimerkki siitä että melkein kaikesta pitää keskustella sen kumppanin kanssa, olemme niin yksilöitä. (jaa, tarkennuksena: mun nännit on kyllä ihan tunnottomat, niiden hyväily kiihottaa vain ajatuksena)
Rinrojen näykkiminen \ hiplailu tuntuu alakerrassa M51
Kaikki on kyllä erinlaisia mutta
Käsivarten, vatsan ja reisien koskettelusta useimmat tykkäävät
Mun miehet on ainaki tykänny. En vois ikinä olla sellasen miehen kanssa joka haluu ainoostaan et penistä kosketetaan. Hitsi miten tylsää oikeesti....... :S !!!!! Ku mietin nii ehk hoikimmat on ollu tommosii eniten. :D Yhhhh, hirveetä elämää, en pystyis elää tolleen. :) mut makunsa kullakin vaikka oliskin kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin, että miehille ei yleisesti ei tuota seksuaalista nautintoa kosketus muualle kuin penikseen.
Mieheni tiukka kommentti on ollut tähän aiheeseen, että miehet eivät nauti muusta kosketuksesta.
Harmittaa, koska itse haluaisin koskettaa miestä jo oman nautintoni takia hänen kroppaansa, onhan hänen kroppansa minulle eroottinen.
Sulla on mulkku miehenä
Eri miehillä eri lailla. Jollain nännit, jollsik pallit.
Suutelu, kyllä tuntuu kivalta ja värkki alkaa heräämään.
Kyllä mun mies ainakin nauttii kun koskettelen eri paikkoihin.esim käsivarret ja rinta saavat paljon huomiotani.ja pepusta kunnon ote että saa tunteen että saisi miehen oikein syvälle!