Mies paljastui siivoojaksi
Tutustuin mieheen netissä, ja vaikutti todella lupaavalta. Oli komea ja mukava, kirjoitti loistavasti, pukeutui hyvin...ajattelin että nytkö sitten viimein löytyi jotakin.
Mutta sitten kun tuli puhetta työstä, mies paljasti olevansa siivooja. 30-vuotias mies siivoojan ammatissa! Oli jotenkin epäuskoinen olo, ja meni kyllä maku koko miehestä.
Mikseivät kaikki kirjoita ammattiaan esittelyyn, jotta voisi välttyä tällaiselta pettymykseltä...
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin mieheen netissä, ja vaikutti todella lupaavalta. Oli komea ja mukava, kirjoitti loistavasti, pukeutui hyvin...ajattelin että nytkö sitten viimein löytyi jotakin.
Mutta sitten kun tuli puhetta työstä, mies paljasti olevansa siivooja. 30-vuotias mies siivoojan ammatissa! Oli jotenkin epäuskoinen olo, ja meni kyllä maku koko miehestä.
Mikseivät kaikki kirjoita ammattiaan esittelyyn, jotta voisi välttyä tällaiselta pettymykseltä...
Totta, lääkärit ja lentäjät ovat enemmän sinun luonteellesi sopivia, ja ammattikin sellainen ettet joudu häpeämään sitä.
Sinulle sopisi siis työtön paremmin, jolla olisi enemmän aikaa sinulle, koska itsekin olet työtön. Ymmärrän!
0/5
t. siivooja-yrittäjä, kk-tulot 4000 euron luokkaa.
Ammattihan se on tärkeämpi, kuin miehen luonne tai käytöstavat. ;D
Vierailija kirjoitti:
0/5
t. siivooja-yrittäjä, kk-tulot 4000 euron luokkaa.
Hahahahahaha
luuletko muka oikeasti, että tuollaisilla tuloilla on varaa leuhkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
t. siivooja-yrittäjä, kk-tulot 4000 euron luokkaa.Hahahahahaha
Luuletko ettei olisi varaa leuhkia?
Minäkin siivosin työkseni, maksoin sillä asuntolainan, myöhemmän korkeakoulutuksen ja elätin perhettä puolison sairastuttua. Nyt nelikymppisenä downshiftailen jo ulos oravanpyörästä. Pienillä tuloilla oppii sijoittamaan ne järkevästi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
t. siivooja-yrittäjä, kk-tulot 4000 euron luokkaa.Hahahahahaha
Luuletko ettei olisi varaa leuhkia?
no ei todellakaan ole
Tuli siis itse siivouskaapista ulos eikä jäänyt kiinni moppikourassa. Aika rohkea veto. Arvostan
Itse olen loppusuoralla lääkisopinnoissa, mutten todellakaan mainitse tätä tinderprofiilissa, sillä en haluaisi tavata ihmistä jolle ko. asia olisi merkittävä juttu kumppanin valinnassa. Ja mulle kävisi duunarimies vallan mainiosti, kunhan on älykäs ja jakaa kanssani samansuuntaisen arvomaailman ja maailmankatsomuksen.
No en minäkään mitään siivoojaa tai myyjää huolia XD.
jos sillä on oma firma niin se voi tienata paljon
Minun mies on siivooja. Sillä on oma firma. Tuloilla on maksettu meidän iso omakotitalo yms. Ei hävetä yhtään, päinvastoin.
Kyllä se on titteli, joka miehen tekee, vai oliko se tuo kikkeli?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on titteli, joka miehen tekee, vai oliko se tuo kikkeli?
Ei saa puhua miehestä! Se on muiden sukupuolien väheksyntää.
On tai ei provo, aika tyylitön avaus!