Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! rahaongelma! AUTTAKAA! :(

minna
12.09.2018 |

siis kertokaa mitä teen!!!?!? sain kesällä mutsilta pikavippivelkoihin 7 600 euroo (oikeesti vippivelkoja 5000 eur tai jotain, mut valehtelin et saisin ylimääräistä) mut nyt oon onnistunut tuhlaamaan noi rahat enkä älynnyt maksaa velkoja. :( tiedättekö shoppailua, nettitilauksia, juhlintaa, matka kaverin kanssa (se niiiiiiiiin kauan odotettu ja suunniteltu) jne jne!! tiedän että oon maailman tyhmin ja paskin ihminen. mutta raha vaan polttelee mun näpeissä ihan liikaa ja tuhlailun fiilis vie mut tästä maailmasta!!! mutsi luulee et nyt mul on raha jutut taas kunnossa.. oon kyllä auki tutuille ja kavereille mut niitä en laske kun en aio maksaa takaisi...

siis miten voi selittää (voix tätä edez) mutsille et saisin rahat uudestaan?? muzi on ainoo joka enää antais mulle rahaa... sit kyl varmasti maksaisin..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus kiero paska nulikka.

Vierailija
2/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro totuus kiero paska nulikka.

Jotenkin ihana kommentti:-)

Vierailija
4/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta z-kirjainta ollakseen uskottava. Tiedäx zen?

Vierailija
5/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on parta jalkojen välissä? Hä? Miksi?

Vierailija
6/7 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monta z-kirjainta ollakseen uskottava. Tiedäx zen?

Ja jokainen voi testata sen laittamalla lapselleen viestin z tai x kirjaimella. :D Ne nauraa päin naamaa, että ihanko oikeasti laitoit zen.

Vierailija
7/7 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, vaikea tilanne, mutta siihen on yksi riskaabeli mutta mahdollinen ratkaisu: Ota kaikki mahdolliset vipit (+lainaa tutuiltakin) ja pidä kunnon pelisessio. Riittävän isolla summalla kun pelaa, tulee riittävän iso voittokin varmasti. Tälla ratkaisulla laitat kaiken yhden kortin varaan, mutta se on parempi kuin varma tuho.