Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ryhmähaastattelusta

Työtön
12.09.2018 |

Onko kellään kokemuksia rekryfirmojen (Barona, Adecco ym.) ryhmähaastatteluista?
Vihaan olla esillä. Pelottaa saakelisti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös 😊

Vierailija
2/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmähaastattelu? Siis kaikkien muiden kuullen työkokemuksestasi ja työpaikoistasi. Itse en menisi tuollaisiin juttuihin ollenkaan. En halua että muut tietää ollenkaan työhistoriastani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jonkin tyyppistä infoa noista jutuista. https://www.monsterklubi.fi/ryhmahaastattelu-tulossa-nailla-vinkeilla-p…

Vierailija
4/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda haastattelussa täysiä: "MULLA ON PARTA JALKOJEN VÄLISSÄ! PARTA! JALKOJEN VÄLISSÄ! ÄLYÄTTEKÖ? MITÄ? NÄYTÄNKÖ!"

Vierailija
5/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierase ryhmiksessä muut hiljaiseksi ja ulos huoneesta. Näin varmistat työpaikan juuri sinulle.

Vierailija
6/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran ja näin ujolle ja paniikkihäiriöiselle se oli ihan kamalaa. En sanonut siellä kovin montaa sanaa. Vastausvuoro kiersi ja kaikki toistivat edellisten sanomiset. Osa kuten minä vastasivat parilla sanalla, osa selosti minuuttitolkulla elämäänsä lapsuudesta alkaen.

Sitten meillä oli ryhmäkeskustelu. Se oli aika vaivaannuttavaa. Kukaan ei oikein sanonut mitään. Paitsi ne pari puheliainta. Minä en sanonut mitään.

Mielestäni tilanne oli todella kiusallinen ja vaivaannuttava. Toiste en mene. En ottanut kuitenkaan mitään paineita, koska olin jo kyseisellä työnantajalla töissä ja olen edelleen. Olipahan kokemus.

Kannattaa mennä paikan päälle ja ottaa sellainen asenne, että se menee niin kuin menee. Älä ota paineita puhumisesta. Jos et saa sanaakaan sanottua, niin sitten et saa. Se on vaan yksi kokemus ja sitten voit unohtaa sen kokonaan. Minullakin oli lääkkeet, että selvisin hengissä kyseisestä tilanteesta.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
7/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan kamalaa jo se, että pitäis sanoa vaikka oma nimi jossain kurssilla. Sydän meinaa tulla kurkusta ulos vuoroa odotellessa. Mitään lääkitystä ei ole käytössä, koska muussa elämässä ei ole ongelmia. Tavalliset haastattelut tai yleinen kanssakäyminen ei tuota ongelmaa.

Tekis mieli perua koko juttu, mutta työpaikka on mielenkiintoinen ja palkkaus hyvä.

Vierailija
8/8 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niissä tehdä sellaisia ryhmätehtäviä?  Perustetaan eläintarhaa, myydään/esitellään jotain toisille ja sitten päinvastoin, pupudiskoillaan ja ollaan pieniä pulleita poneja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi