Neljät häät 2018 Official
Alkaa illalla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005824553.html
Aika karun näköiset asusteet noilla ”vierailla” jotka arvostelevat tämän illan häät. Goottiasustus ja toisella ei näyttäs olevan meikkiä kasvoilla yhtään.
Kommentit (957)
Vierailija kirjoitti:
Minnalla oli kaunis vihkipaikka ja juhlapaikka 😮
Kirkko on Pälkäneellä, aivan vt 12 vieressä, ei voi olla näkemättä.
Minna ei oikein viitsi panostaa vieraana pukeutumiseen tai muutenkaan ulkonäköönsä.
Joka jaksossa ihmiset syö ruokaa ja kakkua hirveitä määriä. Ja sitten vielä sanovat että ruokaa ois pitänyt olla enemmän 😮 Olisin vararikossa ruokalaskun kaa.
Miks Janita pitää tota kamalaa takkia?! Hirveä reuhkana.
Tää yks antaa Minnan juhlapaikalle 6 ja tälle vikalle 9. Wtf???
Janitan mielipiteet riippuu näköjään ihmisestä. Annen puku piti olla valkoinen ja hups Nitan puku olikin oikein hieno eikä mitään että olis pitänyt olla valkoinen. Noloa myös arvostella ettei pahemmin vaihtoehtoja kun itse tarjos vaan lasagnea. Nitalla parhaimmat.
Ei kauheen kauniita suomineitoja!
Mistä sä päättelet et joku noista on kasvissyöjä?
Vierailija kirjoitti:
Tää yks antaa Minnan juhlapaikalle 6 ja tälle vikalle 9. Wtf???
Minnan juhlapaikka on hieno, hienompi kuin telkkarissa näyttää.
Janitako ei tiennyt mikä on aurinkokuivattu tomaatti?! Oli muutenkin aika tietämätön.
Minna näyttää ihan sille näyttelijälle, joka esittää Inaria Klikkaa mua -sarjassa!
Olin yllättynyt, että Anne voitti mut ihan ok jos mies on kerran matkustellut vain vähän.
Annella oli hienot häät ja tyylikkään perinteiset.
Ei pitäis laittaa noita miehiä lausumaan Tjäreborgia 👽
Siis höh, olen alkamassa katsomaan uusinta jaksoa ruudusta, onko tämä jo muka vika?! :(
Anne pelas antamalla Nitalle 6 pistettä mekosta, koska oli Nitan näköinen eikä hänen tyylisensä. Janita sanoi siksi, että Annan puku olisi voinut olla valkoinen kun niiden teemana oli perinteet.
Eli Nita ois voittanut jos Anne ois antanut paremmat asupisteet 😏 Musta se Nitan puku oli just hieno! Eihän Annen omakaan ollut mikään ihan perinteinen.
Enemmän Annen puku oli hääasu kuin tuo Nitan tanssiaismekko!
Tää oli ihan ok jakso, ei niin paljon valittamista kuin joissain muissa jaksoissa.
Toivottavasti Minna tai Nita voittaa!