Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko marittaneeu tai tehneet kuolinsiivousta?

Vierailija
12.09.2018 |

Itse vähentänyt mm astioita pyyhkeitä koriste-esineitä. Paljon helpompi siivota ja kaappeihin mahtuu nyt jotain. En ole kirjaa lukenut mutta silmät avautui kun näistä kuulin et mihin ihmeeseen näitä kaikkia tavaroita tarvii. Käsipyyhkeitä löytyi kaapista 21 kpl. 3 kerrallaan käytössä. Juustohöyliä oli 3, jokaiselle perheenjäsenelle ilmeisesti oma 😀 ja uunivuokia 5. Meillä kyllä harvinaisen innokas suku ostamaan "hyötylahjoja" joten kaikkea kertyy vaikka ei itse ostakaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta pitäisi. Meilläkin on kaapeissa kaikkea sellaista, mitä ei koskaan käytetä. Tavarasta on vain hirveän vaikea päästä eroon, heti ahdistaa, että jos tätä seuraavalla viikolla sitten tarvitsen. Kirjahyllystä pitäisi ekana aloittaa, mutta en oikein pysty edes vanhoista pokkareista pääsemään eroon.

Vierailija
2/4 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä aio. Ei ole roinaa nurkat täynnä mutta ei myöskään tyhjiä kaappeja ja ankeaa sairaalaympäristöä riisuttuine huoneineen. Välimuoto on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennetysti. Käyn säännöllisesti vuoden-parin välein tavaraa läpi ja aina menee roskiin sellaista, minkä olen aiemmin halunnut säästää. Päämääräni on viihtyisä koti, ei varsinaisesti tavaran karsiminen.

Vierailija
4/4 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viime aikoina olen hankkiutunut valtavasta tavaramäärästä eroon. Lähinnä kirjoja, vaatteita ja koriste-esineitä. Nyt vuorossa astiat ja ne tuottaa eniten vaikeuksia. En tarvitse niistä puoliakaan, mutta jostain syystä en pysty luopumaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi