Asioisitko uniseksivessassa?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta mitään töriseviä ripulipaskoja en kehtaisi niissä paukutella.
Ripulissa on yleensä aika vähän valinnanvaraa, ruuttaanko nyt heti vaiko joskus myöhemmin.
Sielläkö siis nukutaan tai harjoitetaan seksiä?
Mitä väliä, olen käynyt naistenkin vessassa.
Yök en. Miesten vessat ovat törkyisiä. Haluan pitää naisten vessat naisille. Miesten vessoissa on pissatahroja ja jarrujälkiä joka puolella 😷
Nämä unisex vessat ovat typerin ajatus ikinä. Korjataan jotain mikä ei ole rikki.
En menisi. Olen kääntynyt yhdestä ravintolasta ja painellut toiseen, koska siellä ei ollut omaa vessaa naisille. Halusin rauhassa saada suorittaa alapäänpesun ja siteen vaihdon. En halua silloin siihen mitään miehiä ympärille pyörimään kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yök en. Miesten vessat ovat törkyisiä. Haluan pitää naisten vessat naisille. Miesten vessoissa on pissatahroja ja jarrujälkiä joka puolella 😷
Niissä ei uskaltaisi koskea MIHINKÄÄN. Miehet ( jos eivät pissaa istualtaan) pitävät pissatessa elintään kädessään. Sen jälkeen koskevat kaikkiin kahvoihin, huuhtelunappiin, hanoihin. Apua. Ei kiitos. Paikka menettää minut asiakkaana jos hankkii uniseksi veskit
Onneksi asuinmaassani tuollaisia ei ole eikä varmaan tule, mutta silti EN!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin setämiehenä pidän jo naisten asioinnin äänistäkin. Korva tarkkana 😊
Yllätys, yllätys. Juuri tämän vuoksi ei.
Liberaalihullutuksia. Ei mitään järkeä. Keskittyisivät johonkin tärkeään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Näin setämiehenä pidän jo naisten asioinnin äänistäkin. Korva tarkkana 😊
Yllätys, yllätys. Juuri tämän vuoksi ei.
Joo teinitytön äitinä olen samaa mieltä. Ei kiitos. Aivan hullu idea. Perverssien unelma.
Asuin 1970-luvun puolivälissä Ruotsissa. Olin töissä psykiatrisessa sairaalassa ja siellä oli jo silloin unisex-pukuhuoneet eikä siinä ollut mitään kummallista.
Muistan teininä miten kaikki menkkoihin liittyvä oli jotenkin supernoloa. No teinistä KAIKKI on supernoloa. Ajatus siitä, että viereisissä wc-kopeissa istuisi jotain äijiä samalla kun rapisuttelen tamponia auki ja alan vaihtamaan sitä...olisi jäänyt tamponi vaihtamatta.
Nyt aikuisena naisena tykkään fiksata meikin ja harjata hiukset rauhassa. En halua mitään miehiä siihen. Tuntuu ehkä joistakin oudolta, mutta minulla on oikeus ajatella näin. Naiset ja miehet erikseen, thank you.
Uniseksiä vessassa. En ole kokeillut. Enkä seksiä vessassa. Täytyy laittaa to do - listalle.
Kerran menin tämmöiseen vessaan. Ekalla kerralla siellä oli vain naisia joten luulin olevani vanhan mallin naisten vessassa. Tokalla kerralla siellä ei ollut mennessäni ketään, tulin kopista ja kas, siellä seisoi mies pisuaareilla, en ollut ekalla käynnillä niitä huomannut ollenkaan. Ihmettelin että mitä helvettiä tää ny oikein on?
Poistuin ja vasta sitten älysin oveen kirjoitetun unisex paperilapun.
T. Nainen maalta ja en ymmärrä tämmöisiä kotkotuksia
Heh, olikos ne ennenvanhaan maalla navetan takana olleet puuceetkin näitä uniseksivessoja?
Ja kotona meillä kaikki käyttää samoja vessoja sekaisin, miehet ja naiset! Kylläpäs me ollaankin edistyksellisiä!
No joo - sulla ei ole enää sitä vaaraakaan, että joku mies kiinnittäisi kiiluvat silmänsä sinuun..
Mutta 40 vuotta sitten et varmaan olisi mennyt ventovieraan miehen kanssa samaan hyyskaan..