Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi kumppani ja alapääkutina

Vierailija
12.09.2018 |

Millaisia klamydian oireet ovat? Olen ollut hetken aikaa uuden kumppanin kanssa ja alapää välillä kutisee. Ei kirvelyä,ei vuotoa vain kutinaa emättimessä. Mitä voi olla?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ehkäisyä? Uusi kumppani, miksi ilman ehkäisyä. Piipahda sp tautien polilla voi olla muutakin klamydia, tippurikin voi olla jopa oireeton.

Vierailija
2/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman ehkäisyä? Uusi kumppani, miksi ilman ehkäisyä. Piipahda sp tautien polilla voi olla muutakin klamydia, tippurikin voi olla jopa oireeton.

Koska olin ympärihumalassa :( himot vei mennessään. Luulin yhden illan jutuksi,mutta tuliki pitempi, ja sit vaan se jäi. Tyhmää tiedän..

Voiko olla ihan limakalvojen kuivuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee aina uuden kanssa kirvelyä ja epämäärisiä oireita, luulen että johtuu erilaisesta bakteerikannasta

Vierailija
4/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee aina uuden kanssa kirvelyä ja epämäärisiä oireita, luulen että johtuu erilaisesta bakteerikannasta

Tätä kans mietin, että voisiko liittyä jotenkin näihin bakteereihin.....ap

Menikö se kuinka nopsaan ohi?

Vierailija
5/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene välttämättä ollenkaan, jos äijä n*ssii ympäriinsä yleensäkin ilman kumia ja aina tulee uutta bakteeria mixiin. Pidä hauskaa!

Vierailija
6/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee hiiva joka kerta kun olen uuden kumppanin kanssa ilman ehkäisyä. Bakteerikanta erilainen. Nykyisenkin kumppanin kanssa oli, kunnes alapää tottui tähän vierailijaan.

Suosittelen käymään labrassa.

Vierailija
7/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kumppani = yhden illan hoito?

Itse petosta yrittää nyt löytää syitä jostain erilaisista bakteerikannoista. 

Uuden kumppanin kanssa ei touhuta ilman kumia, ennen kun molemmat on käynyt sukupuolitautitesteissä. Nyt on viimeistään aika hoitaa ne pois alta.

Vierailija
8/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testeihin!!

Vierailija
9/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Pitikö tääkin lukea aamukahvipöydässä.

Vierailija
10/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy testeissä.

Vierailija
11/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko uus kumppani eräs rekkakuski ? höylää pitkin pitäjiä kaikkia mikä liikkuu!

Vierailija
12/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene välttämättä ollenkaan, jos äijä n*ssii ympäriinsä yleensäkin ilman kumia ja aina tulee uutta bakteeria mixiin. Pidä hauskaa!

Ja tähän vielä ne muut tyypit, jotka ap sattuu tolkuttomassa humalassa tapaamaan.

Vierailija
13/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit ennenkuin ympärihumalassa tartutat muitakin.

Vierailija
14/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu liittyy se vaan noihin bakteereihin...eikun seuraavaa vaan kehiin tai pitämään kimppa kivaa. 

Vierailija
15/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin papa kokeessa, eikös siellä oo näkyvissä mahdolliset muutokset soluissa?

Vierailija
16/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieväoireinen bakteerivaginoosi? Minulle ex - mies toistuvasti toi bakteerivaginoosin uudelta naisystävältään. Oireilu alussa tuommoista kutinaa, myöhemmin vetistä haisevaa vuotoa, alavatsan turvotusta ym.

Helppo hoitaa lääkekuurilla.

Itseltä loppui tulehdukset, kun alettiin exän kanssa käyttää kumia.

Vierailija
17/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieväoireinen bakteerivaginoosi? Minulle ex - mies toistuvasti toi bakteerivaginoosin uudelta naisystävältään. Oireilu alussa tuommoista kutinaa, myöhemmin vetistä haisevaa vuotoa, alavatsan turvotusta ym.

Helppo hoitaa lääkekuurilla.

Itseltä loppui tulehdukset, kun alettiin exän kanssa käyttää kumia.

No jo on teillä kuvio!

Mahtuuko muutakin porukkaa?

Vierailija
18/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Ei papa-koe liity sukupuolitauteihin eikä bakteeritasapainoon mitenkään.

Vierailija
19/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap? Ei papa-koe liity sukupuolitauteihin eikä bakteeritasapainoon mitenkään.

Joo olen. Ok kävi vaan mielessä. Kiitos selvennyksestä. Mä kyl veikkaan tota bakteerijuttua...mutta parempi varmistaa testeillä...

Vierailija
20/35 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kanssa voi tosiaan tulla kaikenlaista ilman mitään tautejakin, kun erilaiset bakteerikannat kohtaavat.

Itselleni osui yksi mies, jonka kanssa sitä helpotusta ei tullut, vaan jouduin aina seksin jälkeen käyttämään erilaisia tasapainottavia tuotteita ja silti tulehdusta pukkasi. Kun syystä tai toisesta olimme jonkin aikaa ilman seksiä, alapääni tervehtyi entiselleen, ja seksin jälleen alettua oireilu alkoi taas. Seurustelimme monta vuotta ja oli melko raskasta miettiä koko ajan, että mitähän seuraavaksi hakisin tähän vaivaan, kun mistään ei saanut pysyvää apua. No, eron ja miehen vaihtumisen jälkeen on alapää pysynyt kunnossa. Ei kutinoita, ei tulehduksia, ei hajuja, ei tarvetta seisoskella apteekin intiimihyllyllä jatkuvasti.

Oireilu ei siis välttämättä mene ohi koskaan. Lääkärin mielestä bakteerimme eivät vain yksinkertaisesti sopineet yhteen.