Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että minä olen lihava, mutta veljeni hoikka?

Vierailija
11.09.2018 |

Siis ihan lapsuudesta saakka. Söimme samaa ruokaa ja leikimme samat leikit, eli liikuntamäärä oli suunnilleen sama.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi urheilullinen ja sinä et.  Et myöskään kerro kumpaa sukupuolta olet naisilla on yleensä enemmän läskiä kuin nuorilla miehillä. Pienikin ylimääräinen muutos ruokailutottumuksissa tuo helpostikkin 5 kiloa vuodessa painoa.  Toinen juo sokerijuomaa toinen ei jne. Kyse on saamattomuudestasi. 

Vierailija
2/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri isä. Äitis on käynyt vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9000kcal kirjoitti:

Veljesi urheilullinen ja sinä et.  Et myöskään kerro kumpaa sukupuolta olet naisilla on yleensä enemmän läskiä kuin nuorilla miehillä. Pienikin ylimääräinen muutos ruokailutottumuksissa tuo helpostikkin 5 kiloa vuodessa painoa.  Toinen juo sokerijuomaa toinen ei jne. Kyse on saamattomuudestasi. 

Aikuisiällä ne erot on ihan normaalia, mutta miten kaksi lasta, samassa kasvuympäristössä, samaa ravintoa syövänä ovat niin erilaisia vartalotyypiltään? Vanhemmat ovat yhteiset, siitä ei ole epäilystä.

Lihavuusgeeni?

Vierailija
4/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt paljon kuitua ja sokeria.

Vierailija
5/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet syönyt isompia annoksia kokoosi nähden ja enemmän välipaloja ja liikkunut vähemmän. Tämä on se realistisempi totuus.

Vierailija
6/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu suurestä määrästä kasviksia, viljoja, hedelmiä, margariinia ja rypsiöljyä.

Syö eläinperäistä niin laidut todella nopeaan.

Vierailija
7/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit on välillä oikukkaat. Kaksi siskoani on lihavia, kun taas minä olen hoikka. Ihan samoja pöperöitä ollaan syöty kukaan ei ole mitenkään liikunnallinen. Toisaalta siskot ovat muodoiltaan naisellisempia, kun taas omat tissit on kuin itikanpistot.

Vierailija
8/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mallisia vanhempasi ovat?

Ystävällani on laiha hujoppi isä ja pullea lyhyt äiti. On tullut isäänsä kasvonpiirteiltään ja ruumiinrakenteeltaan.

Vierailija
9/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei läskittelijät, kysymys oli nyt se miten saman perheen lapset samoilla ruuilla ja aktiviteeteilla ovat eri mallisia, ei se miksi ap on lihava ylipäätään tai miten laihtuisi.

Syökää vähän enemmän hiilihydraatteja niin alkaa aivot toimimaan ja saadaan tasokkaampaa keskustelua.

Vierailija
10/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on seitsemän, kolme poikaa ja neljä tyttöä.

Minä ja yksi sisar sekä kaikki veljet ovat hoikkia ja pitkiä. Kaksi sisarta lyhyempiä ja pulleita.

Isä ollut aina laiha, äiti nuorempana ylipainoinen mutta laihdutti myöhemmin normaaliin. Kumpikaan heistä ei erityisen pitkiä, mutta suvussa pitkiä ihmisiä.

Kaikki  söimme kotona samaa ruokaa. Kukaan ei ollut lihava lapsena eikä nuorena. Lihominen alkoi molemmilla siskoilla kotoa muutettua. 

Vierailija
11/11 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas läskit pohtimassa miten sen läskiyden täytyy johtua jostain muusta kuin liiasta syömisestä.

Energiantarve on erilainen. Jos ap on syönyt saman määrän kuin veljensä, se on vain ollut liikaa hänelle syystä tai toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi