Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pinterestillä tekee?

Vierailija
11.09.2018 |

Miksi sinne tallennetaan esim. kissakuvia? Tai toisten piirustuksia tai luontokuvia. Jne. Mitä virkaa niillä on siellä? Onko ne kuvat sitä varten, että joskus illan hiljaisina hetkinä niitä voi sitten katsella? Eikö googlen kuvahaku aja saman asian?

Tulipahan vain mieleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon laadukkaampia kuvia kuin Googlen kuvahaulla. Itse käytän sitä vain inspiraation lähteenä, en lataa itse kuvia sinne.

Vierailija
2/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tallenna sinne mitään yksittäisiä kissakuvia :D vaan käsityöohjeita, ruokaohjeita, sisustusideoita ym joihin voin palata joskus kun kaipaan inspiraatiota. Kyllä tuo googlesta eroaa ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tallenna sinne mitään yksittäisiä kissakuvia :D vaan käsityöohjeita, ruokaohjeita, sisustusideoita ym joihin voin palata joskus kun kaipaan inspiraatiota. Kyllä tuo googlesta eroaa ja paljon.

Kävin tänään kaverin profiilia katsomassa, niin ihan googlen kuvahaulta se näytti. Siksi ihmettelen, että miksi sinne kannattaisi tili tehdä.

ap.

Vierailija
4/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään kaverin profiilia katsomassa, niin ihan googlen kuvahaulta se näytti. Siksi ihmettelen, että miksi sinne kannattaisi tili tehdä.

ap.

No älä tee jos et usko tarvitsevasi. Yksinkertaista.

Vierailija
5/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Itse käytän sitä käsityöohjeiden, ruokareseptien ja ideakuvien säilömiseen. Jos ne on vaan googlessa, niin mistäs niitä muistaa myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säilön sinne mielenkiintoisia juttuja, joita sitten katson oikein ajan kanssa. Jos laittaisin ne koneen muistiin, ne katoaisivat sille siunaaman sekunnilla kun koneeseen tulee joku vika. Itse en lataa Pinterestiin mitään sisältöä, en itseasiassa edes tiedä miten se tapahtuisi.

Se on vähän kuin sähköinen muistikirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi