Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että vastoinkäymisistä jää valtava syyllisyys?

Vierailija
11.09.2018 |

Tiedän, että kyse on suuresti huonosta onnesta. Välillä kuitenkin tuntuu, että mun on täytynyt tehdä jotain todella pahaa, että olen ansainnut tämän. Kun jotkut toiset nauttivat hyvästä onnesta kerta toisensa jälkeen, mutta mulla huono onni on jatkuvasti läsnä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

2/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko se normaalia, siis tavallista ihmisten keskuudessa, mutta ei se loogista ole. Jos ei ole tehnyt mitään väärin, ei ole syyllinen.

Ovatko he, jotka "nauttivat hyvästä onnesta kerta toisensa jälkeen" sitten moraalisesti puhtoisia ihmisiä arviosi mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En tiedä onko se normaalia, siis tavallista ihmisten keskuudessa, mutta ei se loogista ole. Jos ei ole tehnyt mitään väärin, ei ole syyllinen.

Ovatko he, jotka "nauttivat hyvästä onnesta kerta toisensa jälkeen" sitten moraalisesti puhtoisia ihmisiä arviosi mukaan?

Ei, eivät ole. Loogisesti tiedänkin sen, mutta kun muille tapahtuu jotain hyvää ja mulle pelkkiä huonoja asioita, niin tulee uudestaan tunne, että vian on pakko olla minussa ja kimmoke etsiä syytä itsestä.

Vierailija
4/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeita asioita ei tapahtu, ainoastaan koska et tee oikeita asioita." ;)

Vierailija
5/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkemmin siis, "right things is not happening to you cuz you are not doing the right things".

Vierailija
6/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ne vastoinkäymiset sitten on?

Vierailija
7/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on joku sanonta, mutta ei se ole totta. On järjetöntä ajatella, että kaikki riippuisi pelkistä omista valinnoista, kun maailmassa on kaikenlaista kuhinaa, vuorovaikutusta ja ennalta-arvaamattomia sattumuksia tapahtumassa koko ajan. Ap

Vierailija
8/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä ne vastoinkäymiset sitten on?

On ihan mahdotonta vastata tuohon niin, että kukaan ei tunnistaisi. Suurin epäonni on sairaus, jonka olisi voinut estää, mutta useat epäonnenkantamoiset johtivat sen alkuun ja enää se ei tosiaan parane. Toinen suuri epäonni on tahaton lapsettomuus. Muutakin on, mutta kaikkea en voi luetella. Ap

Vierailija
9/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

No, tietenkin olen ollut kaikissa vastoinkäymisissä osana tapahtumia ja yhteisenä tekijänä. Ehkä on jopa loogista, että jos epäonnistuu uudestaan ja uudestaan, niin tulee mieleen josko oma osuus asioiden kulkuun onkin ollut luultua isompi. Ap

Vierailija
10/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tässä puhutaan Ap hyvää minusta.

Tämä on vaikea aihe koska niin ällöttäviä asioita on vaikea kerrata läpi tuhansien toistojen jälkeen ja ihmiset haluaa nähdä eteenpäin mutta tämä ihmisroska AV ei anna sen tapahtua koska heillä on ylivalta... mutta katsotaan me eteenpäin! Jätetään kamelinperse heille.

Vierailija
11/11 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto