Luova tapa sanoa miehelle, että on menkat nyt
Hei te vauvapalstan ihmiset! Kertokaas mulle jotaan hyviä tapoja ilmasta miehelle, että menkat on päällä. Mulla on kaveri, jonka kanssa usein paneskellaan ku nähään. Se haluis nähä huomenna, mutta mulla alko menkat tänään. Ei oo ennen tällä kelillä pantu, eikä kyllä aiheesta puhuttu. Nyt haluisin viestillä ilmottaa, että menkat on päällä, mutta jotta kylään saa tulla jos haluaa. Kertokaas jotaa kepeitä keinoja sanoa tämä. Sellasia, joista mies ei säikähdä, että ny on hirvee verinäytelmä käynnissä. Myös niin, että mies ei koe, että sen pitäs tulla kylään. Kun ei olla pari ni eipä mua haittaa, jos ei se haluu kyläillä menkka aikaan. Ei oo mitää tekemistä huomiselle, ni ei seura haittais vaikka olis vaan pelkkää telkkarin töllötystä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Sano:"Mulla vuotaa p erse mutta annan kuitenki, jos vaan haluat n ussia mua.". Se on mielestäni sopivan kepeästi ja huomaamatta ilmaistu.
Lääkäriin ja nopeasti jos perseestä vuotaa verta. Kuukautisvuoto tulee ihan toisesta reiästä.
Junttien ketju.
Toivottavasti kukaan teistä ei lisäänny.
Kaikki tällanen kainostelu ja mystifiointi kuukautisten ympäriltä pitäisi lopettaa. Sanot suoraan vaan.
Mulla muuten alkoi menkat, vaikuttaako se suunnitelmiin? Oot kyllä tervetullut ihan leffankatsomisseuraksikin jos menkkaseksi ei ole sun laji.
Punaisista ruusun terälehdistä polku kylpyhuoneeseen,nautiskelet kylpyammeessa kirjan ja kahvikupin kanssa ja kun mies tulee ovelle,niin sanot: viikkoon ei sitten ole seksiä,you know?
Sinun miehesi vierastaa. Ei miehet. Kuukupin kanssa on ihan ok nuolla pilluakin.