Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luova tapa sanoa miehelle, että on menkat nyt

Vierailija
11.09.2018 |

Hei te vauvapalstan ihmiset! Kertokaas mulle jotaan hyviä tapoja ilmasta miehelle, että menkat on päällä. Mulla on kaveri, jonka kanssa usein paneskellaan ku nähään. Se haluis nähä huomenna, mutta mulla alko menkat tänään. Ei oo ennen tällä kelillä pantu, eikä kyllä aiheesta puhuttu. Nyt haluisin viestillä ilmottaa, että menkat on päällä, mutta jotta kylään saa tulla jos haluaa. Kertokaas jotaa kepeitä keinoja sanoa tämä. Sellasia, joista mies ei säikähdä, että ny on hirvee verinäytelmä käynnissä. Myös niin, että mies ei koe, että sen pitäs tulla kylään. Kun ei olla pari ni eipä mua haittaa, jos ei se haluu kyläillä menkka aikaan. Ei oo mitää tekemistä huomiselle, ni ei seura haittais vaikka olis vaan pelkkää telkkarin töllötystä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait kukaan normaali mies nyt kuukautisia säiky? Pyyhettä alle vaan niin selviät vähemmällä siivoamisella jälkeenpäin.

Miehethän nimenomaan vierastavat menkkoja. Minä naisena haluaisin eniten juuri silloin, mutta mies ei suostu. Tästä olen monet itkut itkenyt. Tulee kevyesti vajaa kaksi viikkoa selibaattia joka kk, kun mies haluaa varmistaa, ettei joudu vahingossakaan minkään vereen viittaavan kanssa tekemisiin. Ihan on kyseessä maailmaa ja naisia paljon nähnyt 51 v suomalainen mies.

Sinun miehesi vierastaa. Ei miehet. Kuukupin kanssa on ihan ok nuolla pilluakin.

Vierailija
42/47 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano:"Mulla vuotaa p erse mutta annan kuitenki, jos vaan haluat n ussia mua.". Se on mielestäni sopivan kepeästi ja huomaamatta ilmaistu.

Lääkäriin ja nopeasti jos perseestä vuotaa verta. Kuukautisvuoto tulee ihan toisesta reiästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttien ketju.

Toivottavasti kukaan teistä ei lisäänny.

Vierailija
44/47 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mfmf

Vierailija
45/47 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällanen kainostelu ja mystifiointi kuukautisten ympäriltä pitäisi lopettaa. Sanot suoraan vaan.

Vierailija
46/47 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten alkoi menkat, vaikuttaako se suunnitelmiin? Oot kyllä tervetullut ihan leffankatsomisseuraksikin jos menkkaseksi ei ole sun laji. 

Vierailija
47/47 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisista ruusun terälehdistä polku kylpyhuoneeseen,nautiskelet kylpyammeessa kirjan ja kahvikupin kanssa ja kun mies tulee ovelle,niin sanot: viikkoon ei sitten ole seksiä,you know?