Luova tapa sanoa miehelle, että on menkat nyt
Hei te vauvapalstan ihmiset! Kertokaas mulle jotaan hyviä tapoja ilmasta miehelle, että menkat on päällä. Mulla on kaveri, jonka kanssa usein paneskellaan ku nähään. Se haluis nähä huomenna, mutta mulla alko menkat tänään. Ei oo ennen tällä kelillä pantu, eikä kyllä aiheesta puhuttu. Nyt haluisin viestillä ilmottaa, että menkat on päällä, mutta jotta kylään saa tulla jos haluaa. Kertokaas jotaa kepeitä keinoja sanoa tämä. Sellasia, joista mies ei säikähdä, että ny on hirvee verinäytelmä käynnissä. Myös niin, että mies ei koe, että sen pitäs tulla kylään. Kun ei olla pari ni eipä mua haittaa, jos ei se haluu kyläillä menkka aikaan. Ei oo mitää tekemistä huomiselle, ni ei seura haittais vaikka olis vaan pelkkää telkkarin töllötystä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on nainen joka kieltäytyy koska se on hänestä ällöttävää.
Jos on kova antamaan suuseksiä kannattaa toki varoittaa ja antaa tehdä omat päätökset.
Eikös jossain ollut tutkimus kuinka seksi menkkojen aikaan helpottaa kipuja jne?
Seksi elikkäs miehen nautintoon tähtäävä ja päättyvä edestakasjyystö ei auta kipuihin, mutta naisen orgasmi auttaa. Senhän saa aikaan vaikka omin pikkukäsin soolona.
Mä en kyllä tajua. En ole ikinä saanu sormin orkkua, mutta yhdynnässä saan aina. Usein montakin kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on nainen joka kieltäytyy koska se on hänestä ällöttävää.
Jos on kova antamaan suuseksiä kannattaa toki varoittaa ja antaa tehdä omat päätökset.
Eikös jossain ollut tutkimus kuinka seksi menkkojen aikaan helpottaa kipuja jne?
Seksi elikkäs miehen nautintoon tähtäävä ja päättyvä edestakasjyystö ei auta kipuihin, mutta naisen orgasmi auttaa. Senhän saa aikaan vaikka omin pikkukäsin soolona.
No ei siinäkään ne omat pikkukädet sitä kipua poista. Vai haluatko kertoa meille vaan sen, että et valitettavasti saa orgasmia, kun mies p*nee sinua?
Miksi se pitäisi miehelle kertoa?!
Sillä ei ole miehelle mitään merkitystä ja vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä ensin, että "mahdatko muuten olla rekkamies?"
Jos vastaa ei, niin sano, että "aah ok, harmi sinänsä, kun rekkamies ajelee kelillä kun kelillä ja vaikka punaisia päin!"
Tai jos vastaa: miten niin, tai mitä ihmettä niin sit taas vaan: "aattelin vaan, kun rekkamiehethän ajelevat kelillä kun kelillä ja vaikka punaisia päin ;) ".
Tällöin annat ymmärtää, että sulla on menkat ja on ok harrastaa seksiä sillon! :)
Tätä voiski kokeilla. Vähä huumoria /AP
Vierailija kirjoitti:
On sillä aika paljonkin väliä, jos seksin harrastaminen on suunnitelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä kaikki naiset tiedä. Ja voihan olla joku mies joka ei tykkää verestä...
No kuule, oon ihan vaan sanonut, että mulla on kuukautiset nyt, vähän huono hetki seksille. Eipä oo aikuinen mies tuosta hätkähtänyt.
Menssonit porisee pimssussa. Oisko tää hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Sano:"Mulla vuotaa p erse mutta annan kuitenki, jos vaan haluat n ussia mua.". Se on mielestäni sopivan kepeästi ja huomaamatta ilmaistu.
Perse??? Naisen anatomia hukassa?
Jos mies säikähtää menkkoja, on kyllä kasvanut jossain pullossa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, on niitä yllättävän paljonkin miehiä, jotka jättää menkkapanot väliin mieluiten. Kyllä siitä hyvä on mainita. Ei se verinen alapää mikään aisteja hivelevä ylläri ole monesti silloinkaan, vaikka miehellä ei sinänsä olisikaan mitään menkkaseksiä vastaan.
Lähetät Japanin lipun. Kai se on hymiövalikossa.
Mä sanon omalle aina, että "ei tullut muksuja tässäkään kuussa!" ja niin hän tietää menkkojeni alkaneen.
Tarkotus olis lienee etukätee "varottaa", ettei sitte tuu ylläriä vastaan, jos seksi tulee vuoroon. Kyllä mä miehenä haluisin joku etukäteistiedotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaa ei, niin sano, että "aah ok, harmi sinänsä, kun rekkamies ajelee kelillä kun kelillä ja vaikka punaisia päin!"
Tai jos vastaa: miten niin, tai mitä ihmettä niin sit taas vaan: "aattelin vaan, kun rekkamiehethän ajelevat kelillä kun kelillä ja vaikka punaisia päin ;) ".
Tällöin annat ymmärtää, että sulla on menkat ja on ok harrastaa seksiä sillon! :)
Jep. Viidestä alapeukusta päätellen, ei sitä tällä palstalla liikaa ole. :D
Täti käymässä. Auntie flow. Siitä sit kestävä läppä vakkarisuhteeseen, toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano:"Mulla vuotaa p erse mutta annan kuitenki, jos vaan haluat n ussia mua.". Se on mielestäni sopivan kepeästi ja huomaamatta ilmaistu.
Perse??? Naisen anatomia hukassa?
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait kukaan normaali mies nyt kuukautisia säiky? Pyyhettä alle vaan niin selviät vähemmällä siivoamisella jälkeenpäin.
Miehethän nimenomaan vierastavat menkkoja. Minä naisena haluaisin eniten juuri silloin, mutta mies ei suostu. Tästä olen monet itkut itkenyt. Tulee kevyesti vajaa kaksi viikkoa selibaattia joka kk, kun mies haluaa varmistaa, ettei joudu vahingossakaan minkään vereen viittaavan kanssa tekemisiin. Ihan on kyseessä maailmaa ja naisia paljon nähnyt 51 v suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Viidestä alapeukusta päätellen, ei sitä tällä palstalla liikaa ole. :D
Alapeukutin, koska en välttämättä käsittäisi vihlailua oikein.
Sanot että tänään sitten on pelkkää kakkosta tarjolla