Mies petti ja nyt on sitten "muuttunut"
Koti on mulle koti. Siellä rentoudutaan ja joo, tykkään juoda maitoa esim. ja muuta lapsellista mutta ei se asiaa muuta. Nyt sitten mies kantaa laukkua ja arkkua sisään, että ollaan vaan kun ennenkin ja että en mäkään täällä ihan täyspäisenä ole heilunut.
Että jos on tehnyt oikein paksasti niin sittenkö voi tuollaisen varjolla olla että mee siihen matoksi eteen ku mä tuun ja kävelen???
Kommentit (16)
Tyypillistä miehiltä. Syyllistetään muita omista virheistä ja vielä esitetään päälle sankaria. Juokse!
No mun mielestä voin ihan ite päättää ja koska olen ihan itsenäinen ja aikuinen ihminen, niin mitä sitten? Onko se syy pettää, satuttaa? Miksi? Ja mies vaan puhuu ja puhuu, että ota nyt niskasta kiinni ja pata kattilaa soimaa. Mitenmuka? Jos mun koti?
Vierailija kirjoitti:
Tosi kryptistä.
No on kyrvästä :(
Jotenkin luulin ap, että sinä voit itse päättää, että jatkatko suhdetta sen miehen kanssa.
Sinä olet ihan tarpeeksi hyvä ihminen tähän maailmaan. Jos toinen tahallaan pettää luottamuksen, niin ei se ole sinun vika. Saat juoda maitoa, keitellä perunoita, pestä pyykit nestemäisellä aineella ym. Ne on kaikki valintoja, jotka ei kuulu ukolle.
Monet petturit ovat niin muuttunutta miestä/naista, kun jäävät kiinni. Ei se vaan kestä ikinä.
Voimia.
Siis mitä lapsellista on maidon juonnissa? Mummonikin joi maitoa, enkä koskaan pitänyt häntä lapsellisena.
Hän on pettänyt sinut kerran, tarkoittaen, että on halunnut ja arvottanut jonkun muun sinun edellesi. Aivan sama onko tapahtunut fyysisesti vai psyykkisesti - tulee toistumaan. Sinä olet Plan B - kotisatama kun muualla myrskyää eikä parempaa löydykään.
Lähde, älä koskaan katso taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Hän on pettänyt sinut kerran, tarkoittaen, että on halunnut ja arvottanut jonkun muun sinun edellesi. Aivan sama onko tapahtunut fyysisesti vai psyykkisesti - tulee toistumaan. Sinä olet Plan B - kotisatama kun muualla myrskyää eikä parempaa löydykään.
Lähde, älä koskaan katso taaksesi.
Tämä.
Ap, en saanut selostuksestasi mitään tolkkua. Mikä siinä on vaikeaa kirjoittaa ymmärrettävästi tajunnanvirran sijaan?
En kyllä ihmettele toimintaansa viestin perusteella. Hanki elämä. Tai aivot.
Ja siis että nyt kun on ollut muualla niin sitten on kaiken pohtinut ja miettinyt, uusi mies ja sillä tavalla pitäis sitä ymmärtää ja vielä OLLA KIITOLINEN että hän tulee ja on "parempi" ihminen kuin minä :(
ap