Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aloittanut vähän aikaa sitten uuden työn ja olen ärsyyntynyt perehdyttäjääni

Vierailija
11.09.2018 |

Hänen tahtinsa on ihan liian hidas. Kyse asiakaspalvelusta. Olen nyt viikon ollut hänen opissaan enkä ole saanut tehdä muuta kuin istua vieressä ja kunnella ja katsella. Hän haluaa pitää joka asiakkaan jälkeen tauon ja kertoo miten inhottavia asiakkaat on, mutta pitää vain hammasta purren kestää. Itse en ole vielä huomannut inhottavaa asiakasta ja haluaisin purkaa jonoa nopeammin. En tiedä kauanko tätä vielä kestää, mutta haluaisin jo kuumeisesti päästä tekemään itse työtä. Olen oppinut työstä jo suurimman osan ja loput opin varmasti tekemällä. Olen ehdottanut jos saisin ottaa vaikka seuraavan asiakkaan niin että hän on siinä vieressä, mutta ei kuulemma käy ja jotain mutinaa.. No ainakin on perusteellinen perehdytys.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla?

Vierailija
2/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Kelalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit jutella esimiehesi kanssa, että koet olevasti jo valmis aloittamaan itsenäisen työnteon. Perehdyttäjä voi sitten seurata ja tukea, jos tarvitset tukea. Et saa perehdyttäjääsi muutettua, joten paljon kärsivällisyyttä vaan uuden työn alkuun.  

Vierailija
4/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoitus että vaikutat huonommalta työntekijältä.

Vierailija
5/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisen muoto.

Vierailija
6/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla?

Kyllä :D

Ap

Vierailija
7/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyrästi vaan..

Vierailija
8/8 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että on perehdytys.

Olen täysin kummallisessa työpaikassa. Edellisen uuden rekrystä on 7 vuotta.

Kukaan ei perehdytä. Kysyin laskujen hyväksymisohjelmasta, joka ei toiminut koneella. Sain omatoimisesti kuukaudes selvitellä sitä, jolloin tietty kaikki laskut olivat jo myöhässä. 

Mihinkään ei ole perehdytetty, kaikki on pitänyt selvittää itse. Työ on vastuullinen ja tulin sairasloman sijaiseksi. Esimies on paikalla ehkö kerran viikossa ja kaikki sovitut palaverit aina perutaan. Asiat pitäisi vaan tietää.