Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väittää ettei saa orgasmia kanssani

Vierailija
11.09.2018 |

Seksiä on harvoin, joka on oikeastaan vain hyvä, mutta mies on taatusti tullut joka kerran. Nyt se väitti kirkkain silmin ettei juuri koskaan saa orgasmia minun kanssa. Kuulemma mällin lentäminen ja orkku ovat eri asioita. Ikinä en tällaista ole ennen kuullut ja veikkaan minua kusetettavan. Voiko olla noin kuin mies väittää? Siis edes teoriassa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellu jonkin aikaa miehen kanssa joka ei koskaan lauennut. Ei kertaakaan. En tiedä mikä vika mutta turhauttavaa ja siksi ex. Ja kuitenkin sänkyyn halusi!

Minäkin olin tuollaisen miehen kans. Jaksoi käsittämättömän pitkään sängyssä, mutta ei ikinä lauennut.

Vierailija
22/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ejakulaatio ja orgasmi ovat selkeästi kaksi eri asiaa. Jos kassit ovat pitkään täynnä, ne tyhjentyvät nukkuessa itsekseen, eikä se tapahtuma mikään orgasmi ole.

Huonosti esilämmitetty mies voi puolikuollutta vittua pannessa saada mekaanisen ejakulaation mutta orgasmi vaatii kiihottuneisuutta. Kyllähän naisten se pitäisi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa luulin aina että ovat samat asiat tai siis tarkalleen yhteydessä toisiinsa. Mun kanssa olevat miehet ei ole kukaan kestäny ikinä pitkään, varsinkaa nykyinen pitkäaikane, ennen ku jo mälli jo lentää. No kerran mies jotain sanoi asiasta ja tajusin et ne ei liity toisiinsa. Kyselin lisää ja se vähä vaikeasti kertoi että ne on eri asiat ja jos joku määrä täytyy sanoa niin se saa orgasmin ehkä arviolta puolella kerroista. Tulipa se selväksi. Ei se mua vaivaa ku itse en ole saanu ikinä yhdynnässä. Siis vain yhdynnässä, muuten saan helposti mutta se ei liittyny tähän asiaan. Eli tuskin kusettaa ku niin sanoo.