Mies väittää ettei saa orgasmia kanssani
Seksiä on harvoin, joka on oikeastaan vain hyvä, mutta mies on taatusti tullut joka kerran. Nyt se väitti kirkkain silmin ettei juuri koskaan saa orgasmia minun kanssa. Kuulemma mällin lentäminen ja orkku ovat eri asioita. Ikinä en tällaista ole ennen kuullut ja veikkaan minua kusetettavan. Voiko olla noin kuin mies väittää? Siis edes teoriassa?
Kommentit (23)
Siemennestettä voi purkautua ilman orkkua, mutta en silti usko miestäsi.
Orgasmi ja ejakulaatio ovat erillisiä tapahtumia vaikka monesti ajoittuvatkin lähes samaan aikaan.
Miehen orgasmia ei kuitenkaan tulisi sekoittaa ejakulaatioon eli siemensyöksyyn, sillä mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä ja ejakuloida saamatta orgasmia. Yleensä mies kuitenkin kokee siemensyöksyn orgasmin yhteydessä.
Olen seurustellu jonkin aikaa miehen kanssa joka ei koskaan lauennut. Ei kertaakaan. En tiedä mikä vika mutta turhauttavaa ja siksi ex. Ja kuitenkin sänkyyn halusi!
Ne on eri asioita. Mies on oikeassa.
Panetko miestäsi peppuun? Eturauhasen koskettelu suolen kautta voi johtaa siemensyöksyyn ilman orgasmia.
Miten te oikein sitten tuherratte seksiä, jos mieskään ei orkkua saa? Ihan mielenkiinnosta kyselen! :)
Ovat eri asioita. Mieheni saa välillä orgasmeja laukeamatta, ja välillä toisinpäin, yleensä kyllä molemmat kerralla.
Touhutippa kirjoitti:
Ei voi.
oikein paljon kun runkkaa, saa kyllä mällin lentämään, mutta orkusta ei ole tietoakaan. Sitten kun joutuu pitämään päivän pari taukoa, tulee taas orkutkin kehiin, hetkeksi.
En muista koska olisin vaimon kanssa saanut orgasmia
Pitääkö kaikki saada aina kultalautasella. Itse tykkään syödä chili con carnea.
Vierailija kirjoitti:
Touhutippa kirjoitti:
Ei voi.
Voi toki, jos eturauhasen röörin tiiviste falskaa.
Orgasmi=siemennesteen pruuttaus.
Olen kohta 60 v mies joten kokemusta on paljon.
Eksäni sai kerran orgasmin ilman että laukesi eikä myöskään peenis lörpsähtänyt, no jatkettiin sitten siitä mihin jäätiin! Tämä ei toistunut kyllä kertaakaan, eikä hänelle ollut käynyt niin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
oikein paljon kun runkkaa, saa kyllä mällin lentämään, mutta orkusta ei ole tietoakaan. Sitten kun joutuu pitämään päivän pari taukoa, tulee taas orkutkin kehiin, hetkeksi.
Ei runkkarilla mitään vaimoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes yrittänyt tehdä pääsi sisällä mitään, mikä olisi mahdollistanut sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes yrittänyt tehdä pääsi sisällä mitään, mikä olisi mahdollistanut sen?
Kyllä olen, eihän alapääni muuten sylkis mälliä tohon malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva pystyy yrityksistä huolimatta ottamaan itseltään suihin.
Miksi katsoa Googlesta kun voi sen sijaan tehdä paskan provon?