Miten ostetaan kaupasta purjo?
Yritin laittaa muovipussiin mutta se ei mahtunut. Kehtaako ottaa kahta muovipussia?
Kommentit (22)
Hassua... Eihän sitä ole pakko laittaa pussiin ollenkaan, kuten ei muitakaan vihanneksia/hedelmiä.
Mä laitan vaan yhteen pussiin sen valkoisen osan, vihreän latvusosan annan olla ilman pussia. Kaipa sinäkin sen purjon peset ennen kuin teet siitä ruokaa?
Hei, olen Pirjo,
pistä mulle purjo.
Tarvitsen pusseja kaksi,
saako toisenkin ihan omaksi?
Käsittele kassaneiti varoen purjoa,
kassiviritelmä levahtaa, jos sitä alkaa murjoa.
Seuraavan kerran olenkin ovela,
tilaan kauppakassin kotiin ja kas purjo on jo ovella.
Tästä syystä en osta purjoa. Herättää liikaa huomiota.
Mä en laita pussia ollenkaan vaan liimaan hintatarran kylkeen kiinni. Poistan joka tapauksessa purjon uloimman kerroksen koska miljoona mummoa on räplännyt sitä ennen minua.
Ei hyvää päivää..!? Mistä näitä sikiää??
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää..!? Mistä näitä sikiää??
Niin kannattaakohan mennä kauppaan ollenkaan tuossa vaiheessa?..
Pistä vaalle, lätkäse lappu kylkeen, kotona kuori ja pese niinkuin kuuluuki
Minkä takia se pitää laittaa muovipussiin? Sano nyt että laitat banaanitkin muovipussiin
Minä olen ollut kassalla monia vuosia ja harvoin, tuskin koskaan ollut purjo pussissa.
Joskus hämmästyn, jos joku on pannut banaanin pussiin. Ehkä hänellä ollut siihen ihan joku syy, laittanut kuoret siihen banskun syötyään?
Kauppakassin voi lastata täyteen kaikkea epäterveellistä kunhan ostaa mukaan purjon. Purjo kun pilkistää koristeena kauppakassin suuaukosta niin ihmiset luulevat sinun syövän vihanneksia ja elävän terveellisesti tietämättä asian oikeaa laitaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä en osta purjoa. Herättää liikaa huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan vaan yhteen pussiin sen valkoisen osan, vihreän latvusosan annan olla ilman pussia. Kaipa sinäkin sen purjon peset ennen kuin teet siitä ruokaa?
Eli ilmeisesti katkaiset purjon kahtia ja vihreän osan kannat kädessä?
Miksi se purjo pitäisi piilottaa useampan muovipussiin? Yksi riittää. Anna vihreän latvuksen rohkeasti näkyä. Ole ylpeä purjostasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kassalla monia vuosia ja harvoin, tuskin koskaan ollut purjo pussissa.
Joskus hämmästyn, jos joku on pannut banaanin pussiin. Ehkä hänellä ollut siihen ihan joku syy, laittanut kuoret siihen banskun syötyään?
Hän oli rehellinen ja halusi maksaa banaanistaan. Onko tämä asia kassahenkilökunnalle todellakin vieras?
Vaikeinta on ostaa maitoa. Tölkeissä ei ole vaakanumeroa enkä kehtaa kysyä keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus hämmästyn, jos joku on pannut banaanin pussiin. Ehkä hänellä ollut siihen ihan joku syy, laittanut kuoret siihen banskun syötyään?Hän oli rehellinen ja halusi maksaa banaanistaan. Onko tämä asia kassahenkilökunnalle todellakin vieras?
Sillä pussillako siitä sitten maksetaan, vai miten maksaminen liittyy asiaan?
Itse ostan ensin jätesäkin ja palaan sen jälkeen hakemaan purjon.
Mä en ainakaan laita banaaneja muovipussiin. Kaikkihan sen nyt tietää, että banaaneja kuljetetaan banaanikotelossa.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/house-banaanikotelo
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia se pitää laittaa muovipussiin? Sano nyt että laitat banaanitkin muovipussiin
minä tungen purjon pussiin niin että ensin survotaan sinne se valkoinen osa ja sitten taitetaan vihreät lehdet alaspäin ja nekin pussiin. Lidlistä on kiva ostaa purjo kun ne on valmiiksi katkaistu niin ettei vihreää härpäkettä ole paljoa.
Voit ottaa useamman pussin :)