Kokemuksia sarvikuonokannusta siitepölyaikaan?
Oletteko testanneet tuota sarvikuonokannua allergisen nuhan hoidossa? Ja millaisin tuloksin? Ja oppiiko käytön helposti ilman suurempia ällötyksiä?
Hyviä kommentteja olen tuosta kuullut esim. poskiontelotulehdusten hoidossa.
Ja olisi tietysti lääkkeetön hoitomuoto näin vauvaa odottavalle, ja toki mieluiten aina lääkkeetön vaihtoehto eka... :)
Kommentit (4)
...että saatko sen veden hyvin menemään poskionteloon? Siis, että meneekö se jotenkin ontelon kautta ennenkuin tulee ulos toisesta sieraimesta...?
Musta tuntuu, että se vesi pyörii vaan nenässä ja mulla on edelleen tosi kipeät ontelot. Nyt olen käynyt akupunktiossa niitä hoidattamassa ja jo alkoi lykkäämään räkää ulos ja oikein pauke kuuluu poskista. Inhottavan tuntuista, särkee niin vietävästi... Joskus aikoinaan söin pari kuuria tulehdukseen, mutta kun ontelot kuvattiin, niin ei siellä mitään räkää näkynytkään.
törmättyä ontelonseinämään alkaa tulla ulos toisesta sieraimesta. Vaikeeta selittää, mutta päässä tuntuu välillä ikävälle huuhtelun aikana ymmärtääkseni juuri tästä syystä.
Minä taas kysyn sinulta m@p mielenkiinnosta miten akupunktiolla hoidetaan poskiontelotulehduksia? Olen valmis kokeilemaan ennen kuin otan yhtään ab-kuuria. Ne vie niin suolistosta kaiken hyvän pitkäksi aikaa (siis häiritsee norm. bakteerikantaa), että otan niitä vain hätätilanteessa. Usein lisäksi juuri on noin, että on kuuri ollut aivan turha. Aika olisi tehnyt saman eli lääkkeestä ei mitään apua. Useimmiten kuitenkin kyse virustulehduksesta.
Jotenkin kuulemma mahalaukun kuumuus (?) nousee ylös poskionteloihin. älä kysy enempää...;-)
Olen ite hieronut vyöhyketerapiakarttojen mukaan onteloiden " paikkoja" jalkapohjista. Ja ne ovat sairaan kipeät ja seuraavana päivänä pauke vaan kuuluu todellakin sieltä onteloista ja ihan kun mato (räkä) kiemurtelisi siellä. Inhaa, mutta ihanaa kun saan sen pois.
On kuulemma helppo hoitaa tuolla akupunktiolla, että katsotaan mitä tuleman pitää...
Mulla aikuisiän on ollut vahva taipumus saada poskiontelotulehduksia, ennen Sarvikuonoa sairastin ainakin 1-2 vuodessa. Olisikohan pari vuotta sitten, kun kannun ostin ja rupesin käyttämään, niin yhtään ainoaa antibioottikuuria ei oo tarvinnu syödä sen jälkeen poskiontelotulehduksen takia! Suosittelen lämpimästi. Käytön oppii aika helposti, kun vaan alkaa käyttää. Siihen ei sitten saa laittaa mitään erikoissuoloja, vaan joko hienokiteistä merisuolaa tai sitten tavallista jodisuolaa. Hintakin on edullinen n. 10-12e. Maksaa kyllä itsensä takaisin. Mukana on hyvät ohjeet. Mulla kannu on ollut ainakin paras itsehoitohankinta.